اگر با خرید کتاب‎‌های خود آموز زبان انگلیسی موفقیتی در یادگیری نداشته‎ اید یا کتاب را اشتباه انتخاب کرده ‎اید و یا اینکه تمرین و برنامه‎ ریزی صحیحی نداشته‎ اید.

بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی

لیست بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی که در این مقاله آورده شده است، به شما کمک خواهد کرد تا زبان انگلیسی را بسیار بهتر  و موثرتر آموزش ببینید. برای یادگیری یک زبان خارجه شیوه‎ های متعددی وجود دارد. شاید بهترین روش قرار گرفتن در محیط باشد. اگر بتوانید برای مدت کوتاهی خود را در چنین محیطی قرار دهید به راحتی می‎توانید زبان محاوره انگلیسی را یاد  بگیرید. این شرایط برای همه امکان‎پذیر نیست. به همین دلیل بسیاری از زبان آموزان به دنبال موسسات و شیوه ‎های برتر هستند. حضور در کلاس‎های آزاد زبان انگلیسی به هزینه و زمان زیادی نیاز دارد. به همین دلیل برای بسیاری گزینه مناسبی نخواهد بود. یک نکته مهم را به یاد داشته باشید. برای یادگیری یک زبان خارجی، برنامه‎ ریزی و تمرین حرف اول را می‎زند.

بنابراین حتی اگر در بهترین موسسات ثبت نام کنید و یا  اگر گران‎ترین کتاب‎ها را بخرید، اما تمرین مداوم نداشته باشید، چیزی یاد نخواهید گرفت.

معرفی لیست کتاب های خودآموز زبان انگلیسی

یکی از بهترین و مقرون‎ به‎ صرفه‎ ترین روش‎ها برای یادگیری زبان استفاده از اپلیکیشن و کتاب آموزش انگلیسی است. کافی است اراده کنید و یک برنامه‎ ریزی صحیح و قابل اجرا داشته باشید. اگر بتوانید خود را مقید به انجام آن کنید، مطمئن باشید در یک بازه زمانی کوتاه چهار مهارت اصلی در زبان انگلیسی را تقویت خواهید کرد. اگر با خرید کتاب‎‌های خود آموز زبان انگلیسی موفقیتی در یادگیری نداشته‎ اید یا کتاب را اشتباه انتخاب کرده ‎اید و یا اینکه تمرین و برنامه‎ ریزی صحیحی نداشته‎ اید.

کتاب خود آموز زبان انگلیسی Vocabulary In Use

بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی

یکی از بهترین کتاب‎‌های خود آموز زبان انگلیسی Vocabulary In Use است. اگر می‎‌خواهید دایره لغت خود را افزایش داده و در عین حال لغات پرکاربرد را یاد بگیرید، شاید بهتر باشد به سراغ این کتاب بروید. این کتاب به خوبی معنا و مفهوم واژه را توضیح داده و به شما کمک می‎‌کند در چه شرایطی باید از آن استفاده نمایید. به طور کلی برای هر  درس دو صفحه در نظر گرفته شده است. در ابتدا لغت، معنی و کاربرد آن آموزش داده می‎شود و در صفحه بعدی، برای یادگیری بهتر تمریناتی در اختیار شما قرار خواهد گرفت. در انتهای کتاب پاسخ تمرینات نیز آورده شده است. به این ترتیب به راحتی می‌‎توانید پاسخ‎های خود را بررسی نمایید.  این کتاب دارای چهار سطح است. اگر هیچ دانشی در زمینه یادگیری زبان انگلیسی ندارید، بهتر است ابتدا  به سراغ خرید سطح مبتدی آن بروید. توصیه می‎‌شود برای یادگیری انگلیسی همواره از دیکشنری استفاده نمایید.

به این ترتیب اطلاعات بسیار مفیدی از معنی و گرامر لغت مورد نظر دریافت خواهید کرد. برای این منظور شاید بهتر از دیکشنری‎‌های انگلیسی به انگلیسی بهره ببرید. شاید در ابتدا استفاده از آنها مشکل باشد، اما به تدریج در می‎‌یابید که قدرت خواندن  و درک مطلب شما افزایش می‎یابد.

با خرید کتاب از انتشارات جنگل در زمان و هزینه خود صرفه جویی خواهید کرد.

کتاب خود آموز زبان انگلیسی ۱۱۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی (۱۱۰۰ words you need to know)

۱۱۰۰ واژه ضروری زبان انگلیسی، از دیگر کتاب‎های خود آموز زبان انگلیسی است که استفاده از آن دایره لغات شما را به خوبی تقویت خواهد کرد. البته این کتاب برای آن دسته از افرادی مناسب است که سطح دانش آنها در زبان انگلیسی متوسط به بالا  است. افرادی زیادی برای شرکت و قبولی در امتحانات مختلف زبان انگلیسی از این کتاب استفاده می‎‌کنند. به طور کلی این کتاب دارای پنج بخش است. در مرحله اول به معرفی کلمات پرداخته می‌‎شود. در هر درس، پنج واژه جدید آموزش داده شده است.  یکی از ویژگی‎های خوب این کتاب است که فونتیک هر کلمه در زیر آن نوشته شده است، به ترتیب دیگر نیازی نیست برای چگونگی تلفظ واژه به دیکشنری مراجعه نمایید.

در مرحله بعدی، با متنی مواجه می‎‌شوید که  لغات جدید در آن بکار برده شده است. خواندن این متن‎ها کمک می‎‌کند تا  قدرت خواندن و درک مطلب  شما نیز تقویت شود.

در مرحله بعدی یک تست تحت عنوان Sample test از شما گرفته می‎‌شود. در این مرحله با جملات با جاهای خالی مواجه می‎‌شوید. باید جمله را بخوانید، معنی و مفهوم آن را درک کرده و سپس با کلمه مناسب جای خالی را پر نمایید.

در مرحله بعدی با تمرین Definitions روبرو می‎‌شوید. معنی و توضیح کلمات به صورت نامرتب بیان شده است. باید بتوانید توضیح و معنی هر کلمه را پیدا کنید.

در مرحله پنجم از هر درس نیز، با اصطلاحات رایج کلمات آشنا می‎‌شوید. این پنج مرحله به عنوان آموزش و تمرین روزانه خواهد بود. در هر هفته چهار درس برای شما در نظر گرفته شده است. در روزهای باقیمانده به تمرین و تکرار مطالب پرداخته می‎‌شود.

اگر احساس می‎‌کنید مطالعه این کتاب برای شما دشوار است، بهتر است یک قدم به عقب برداشته و به سراغ کتاب ۵۰۴ واژه ضروری زبان انگلیسی بروید.

کتاب خود آموز زبان انگلیسی Oxford word skill

بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی

این خودآموز زبان انگلیسی در سه دوره طراحی شده است. در طی آن مجموعه‎‌ایی از لغات پرکاربرد در زمینه‎‌های مختلف را آموزش خواهید دید. هر کتاب دارای ۸۰ درس بوده و  در هر دوره بیش از ۲۰۰۰ لغت و عبارت برای آموزش در نظر گرفته شده است. از جمله ویژگی‎‌های این کتاب این است که آموزش واژه‎‌ها براساس ماهیت آنها تدریس شده است. برای مثال ممکن است برای  یک درس  تنها یک صفحه آموزش کافی باشد، اما درسی دیگر سخت‎تر بوده و  سه صفحه آموزش برای آن در نظر گرفته شده است. زبان‎‌آموزان زیادی برای شرکت در امتحانات مختلف زبان انگلیسی از این کتاب استفاده می‎‌کنند. همچنین آموزش لغات از طریق جملات در قالب یک داستان ارائه می‎‌شود و در عین حال به واژگان متضاد و مترادف نیز اشاره شده است.

کتاب خود آموز زبان انگلیسی Tactics for Listening   

بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی

لیست بهترین کتاب های خودآموز زبان انگلیسی صرفا محدود به آموزش لغات نمی‎‌شود. یادگیری زبان خارجه، در گرو تقویت چهار مهارت اصلی است که یکی از آنها Listening است. برای این منظور انتخاب‎‌های متعددی خواهید داشت که خرید کتاب خود آموز زبان انگلیسی Tactics for Listening   می‌‎تواند یکی از آنها باشد.  همچنین خرید کتاب ‎های داستان کوتاه انگلیسی می‎‌تواند در تقویت این چهار مهارت به شما کمک کند.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید