سرهنگ علی اکبر حیدری، از شناسایی ۴ متهم که در اقدامی وحشیانه یک بچه شتر را مورد آزار و اذیت قرار داده بودند، خبر داد.

آزار وحشیانه بچه شتر توسط ۴ مرد در خراسان جنوبی / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، سرهنگ علی اکبر حیدری اظهار کرد: مأموران پلیس در خراسان جنوبی با رصد فضای مجازی ویدئوی کوتاهی را مشاهده کردند که افرادی در شهرستان زیرکوه طی اقدامی وحشیانه با تحریک چند قلاده سگ موجب آزار و اذیت یک نفر بچه شتر شده اند و تصاویر این اقدام خود را منتشر کرده اند که بلافاصله موضوع پیگیری شد.

به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی بیان کرد: مأموران با پایش مستمر فضای مجازی اطلاعاتی در این خصوص کسب کردند و ۴ عامل حیوان آزاری را که با این اقدام خود موجب جریحه دار شدن احساسات مردم به ویژه حامیان حیوانات شده بودند؛ در شهرستان زیرکوه شناسایی کردند.

معاون اجتماعی فرماندهی انتظامی خراسان جنوبی افزود: مأموران در عملیاتی ضربتی و کمتر از ۲۴ ساعت از انتشار ویدئوی این حیوان آزاری ، ۴ متهم را با هماهنگی مقام قضائی در ۲ عملیات جداگانه دستگیر کردند.

حیدری با اشاره به اینکه متهمان به صراحت به جرم منتسبه اعتراف کردند؛ تصریح کرد: ۴ متهم دستگیر شده با تشکیل پرونده به مقام قضائی معرفی شدند تا پاسخگوی عمل غیرانسانی خود باشند.

وی با اشاره به ماده ۶۷۹ قانون مجازات اسلامی، یادآور شد: هرگونه انتشار فیلم و تصاویر مربوط به حیوان آزاری در فضای مجازی بطور جد رصد و در صورت مشاهده با انتشاردهندگان آن که باعث جریحه‌دار شدن احساسات هم‌وطنان می‌شوند، با جدیت برخورد خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • ناشناش IR ۲۱:۰۳ - ۱۴۰۰/۰۴/۱۵
    1 0
    خدا داغشون رو دل مادرشون بزاره خدا ازشون نگذره

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید