فرشاد فرجی، بازیکن پرسپولیس گفت: ما همه با هم رفیق هستیم و در چارچوب زمین با هم کری داریم، ولی بی احترامی نمی‌کنیم. امیدوارم در کری‌ها به هم بی احترامی نکنیم.

فرشاد فرجی عذرخواهی کرد / کُری خوب است، اما هر چیزی حد و حدوی دارد

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، فرشاد فرجی پس از پایان جلسه کمیته انضباطی در ارتباط با اتفاقات پایانی دربی ۹۵ اظهار داشت: جلسه جامع و کاملی بود و من فکر نمی‌کردم جلسه جو سنگینی داشته باشد. صحبت‌هایی شد که به ما نشان دهند که فوتبال ایران هنوز زیبایی خودش را دارد و برخوردهای ما شاید زشت باشد. از این بابت شرمنده هستم که الان در اینجا حضور دارم.

وی افزود: اگر مردم از رفتار ما آزرده خاطر شدند از آن‌ها عذرخواهی می‌کنم. از آقای بهزاد غلامپور هم در اول جلسه عذرخواهی کردم. اصلا چیز خاصی نبود. جوی که پیش آمد و هجمه‌هایی که شکل گرفت به نظرم تا این حد نبود. ما امروز آمدیم و آقای حسن زاده به ما راهکارهای مناسب نشان داد و اینکه چگونه رفتارهای مناسبی داشته باشیم. ان شاءالله از این به بعد رفتارهایی بدین شکل از ما نخواهید دید. از رفتارهای دربی هم ناراحتم و هم عذرخواهی می‌کنم. امیدوارم چنین صحنه‌هایی دیگر در فوتبال خودمان شاهد نباشیم.

بازیکن پرسپولیس در خصوص اینکه توصیه‌اش در رابطه با کم شدن تنش‌های پایان فصل به هواداران تیم‌های حاضر در کورس قهرمانی چیست، ادامه داد: قطعاً فشارها بر بازیکن وارد خواهد شد، ولی سعی کنند که آرامش خود را حفظ کنند. طرفداران سعی کنند آرامشی ایجاد کنند که بازیکن در بازی‌ها بتواند توان فنی خود را نشان دهد. به نظرم کُری خوب است، اما هر چیزی یک حد و حدوی دارد و خواهش دارم که این مسائل به بی ادبی و بی احترامی کشیده نشود. کُری جای خودش را دارد و برخی فکر می‌کنند که بازیکنان استقلال و پرسپولیس با هم دشمنی دارند. ما همه با هم رفیق هستیم و در چارچوب زمین با هم کری داریم، ولی بی احترامی نمی‌کنیم. امیدوارم در کری‌ها به هم بی احترامی نکنیم.

فرجی در خصوص اینکه چرا در فوتبال ایران بازیکنان مدام با داور صحبت می‌کنند، گفت: درگیری با داور نیست. شاید از بیرون اینگونه به نظر برسد که بازیکنان با داور بر سر صحنه‌ها درگیر می‌شوند، اما این گونه نیست. بی احترامی به داور نیست و همه آن به خاطر حساسیت بازی رخ می‌دهد. قطعا بازیکن دوست دارد که تیمش بهترین نتیجه را بگیرد و شاید حساسیت این صحنه را رقم می‌زند، ولی این صحبت‌ها با داور تا یک حد و حدودی مشکلی ندارد. اگر این رفتار نیز بیش از اندازه شود خوب نخواهد بود.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید