رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از انهدام باند سارقان لوازم داخل خودرو و مغازه در نارمک خبر داد و گفت: دو مرد و یک زن دستگیر شدند.

۳ دزد نارمک با شلیک پلیس دستگیر شدند / عکس

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک از انهدام باند سارقان لوازم داخل خودرو و مغازه در نارمک و دستگیری ۲ مرد و یک زن خبر داد و گفت: متهمان پس از سرقت لوازم داخل خودروی آمبولانس شناسایی و دستگیر شدند.

سرهنگ "صادق ضرونی"  اظهار داشت : روز گذشته به دنبال یک فقره سرقت محتویات یک دستگاه خودرو آمبولانس در محله نارمک رسیدگی موضوع به صورت ویژه در دستور کار ماموران کلانتری ۱۲۷ نارمک قرار گرفت.

وی تصریح کرد: اقدامات تخصصی و بررسی های فنی پلیس آغاز شد و ماموران پی بردند که ۲ مرد و یک زن محتویات یک دستگاه آمبولانس را در محله نارمک مورد سرقت قرار دادند.

رئیس کلانتری ۱۲۷ نارمک در ادامه گفت : در راستای ارتقای امنیت اجتماعی روز گذشته واحد های عملیاتی کلانتری در محله نارمک فعال بودند که در ساعت ۵ بعد از ظهر گشت انتظامی کلانتری به یک دستگاه خودرو پاجرو مشکوک شدند و سارقان را شناسایی کردند.

وی افزود : سارقان با مشاهده پلیس جهت فرار از چنگال قانون با پرتاب کردن کپسول اکسیژن سرقتی به ماموران حمله کردند که در نهایت با شلیک پلیس به لاستیک های خودرو پاجرو در تعقیب و گریز پلیسی یکی از سارقان دستگیر و ۲ متهم دیگر متواری می‌شوند.

سرهنگ ضرونی خاطر نشان کرد : خانم بازداشت شده در بازجویی های پلیسی صراحتا به جرم خود اعتراف و ماموران کلانتری سریعا با شیوه و شگرد های خاص پلیسی در یک عملیات پیچیده موفق به دستگیری ۲ سارق متواری در مخفیگاهشان شدند.

سرهنگ ضرونی ادامه داد : ۲ سارق دیگر در بازجویی های پلیسی صراحتا به جرم خود اقرار و به چند فقره سرقت از خودرو و مغازه های لباس فروشی در نارمک و نظام آباد اعتراف کردند.

رئیس کلانتری نارمک در پایان گفت: پرونده متهمان پس از اعترافاتشان جهت سیر مراحل قانونی به مرجع قضائی معرفی شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید