پدر و مادر باباک خرمدین در سال ۹۰ فرامرز (دامادشان)، سال ۹۷ آرزو (دخترشان) و سال ۱۴۰۰ هم بابک (پسرشان) را کشتند و مثله کردند!

واکنش مادر بابک خرمدین به اظهارات همسرش درباره قتل ۲ فرزند دیگر بعد از آزادی

به گزارش سلام نو، خراسان نوشت: روز گذشته برگ دیگری از پرونده هولناک قتل بابک خرمدین به دست والدینش ورق خورد و در مقابل حیرت همگان، پدر و مادر این کارگردان سینما به قتل و مثله کردن دختر و دامادشان در سال های گذشته اعتراف کردند.

 وقتی شما با قاتلی مواجه هستید که درخصوص جنایتی که مرتکب شده هیچ گونه عذاب وجدانی احساس نمی کند و حتی  از این مسئله نیز ابراز رضایت و خوشحالی می‌کند، قطعا با پرونده هولناکی مواجه اید که شایدبتوان گفت موارد بسیار نادری همانند آن را  می‌توان یافت،چیزی که در پرونده والدین بابک خرمدین که حالا به قتل  و مثله کردن دختر و دامادشان هم اعتراف کرده اند، به وضوح به چشم می خورد.  این زوج قاتل تاکنون به قتل پسر، دختر و دامادشان به نام (فرامرز) اعتراف کرده اند. آن ها سال ۹۰ فرامرز (دامادشان)، سال ۹۷ آرزو (دخترشان) و سال ۱۴۰۰هم  بابک (پسرشان) را کشتند و مثله کردند!

اعترافات جدید والدین بابک خرمدین 

 قاضی محمد شهریاری سرپرست دادسرای امور جنایی تهران، دیروز در جمع خبرنگاران درباره آخرین روند رسیدگی به پرونده قتل بابک خرمدین و اعترافات جدید پدر و مادر وی مبنی بر قتل دختر و دامادشان اظهار کرد: پدر بابک، چهار فرزند به نام‌های آرزو متولد ۵۱، بابک متولد ۵۳، افشین متولد ۵۴ و آذر متولد ۶۱ دارد. آرزو در ابتدا ازدواج کرده اما سال ۸۸ از همسرش جدا شده و سپس به عقد پسرعمه‌اش درآمده بود و از بیماری ام‌اس رنج می‌برد.

وی افزود: پدر بابک مدعی شده همسر آرزو به نام فرامرز، مشکلات اخلاقی داشته و وی را به همان شیوه قتل بابک، در سال ۹۰ به قتل رسانده و جسدش را به خارج از خانه منتقل کرده و در سطل زباله انداخته است.

شهریاری ادامه داد: پدر بابک مدعی است در ابتدا پس از قتل فرامرز، خانواده وی اعلام فقدان کرده بودند و خودروی فرامرز نیز حوالی فرودگاه مهرآباد پیدا شده بود.

به گزارش میزان، وی افزود: در این فقره، صرفا یک فقدان اعلام شده بود  و مدعی شده‌ بودند، وی افراد قاچاقچی را به مرز می‌برده و با این پوشش، فکر خانواده را از این که بخواهند پرونده را پیگیری کنند، منحرف کرده‌اند. به گزارش تسنیم، سرپرست دادسرای امور جنایی تهران با بیان این که پدر بابک مدعی شده دخترش به ترکیه رفته اما بررسی‌ها، کذب بودن این اظهارات را نشان داد، اضافه کرد: پدر بابک به همراه همسرش مدعی هستند در سال ۹۷ آرزو را به دلیل مصرف مشروبات الکلی، مواد مخدر و ارتباط با افراد غریبه به همان شیوه قتل بابک، به قتل رسانده‌اند.

وی ادامه داد: در همان روز نخست بازداشت والدین بابک، این احتمال را می‌دادیم که آن ها مرتکب دو فقره قتل دیگر هم شده اند و اطمینان داشتیم که دختر آن ها (آرزو) مفقود شده است. اکنون نیز باید تحقیقات بیشتری انجام شود که آیا فرد یا افراد دیگری از این خانواده مفقود شده‌اند یا خیر؛ اما به نظر نمی‌رسد فقدان دیگر بستگان این خانواده مطرح باشد.

تایید سلامت عقلی و روانی زوج قاتل 

شهریاری با بیان این که پزشکی قانونی اعلام کرده متهمان این پرونده به خصوص پدر بابک بیش از ۹۵ درصد از سلامت عقلی و روانی برخوردار هستند، افزود: به نظر می‌رسد پدر بابک در سلامتی کامل به سر می‌برد و جنون نداشته است؛ هرچند باید معاینات مجدد انجام شود. پدر بابک جزئیات قتل‌ها و اسامی و مطالب دیگر را به خوبی بیان می‌کند و این می‌تواند دلیلی بر صحت روانی وی باشد.

معاون دادستان تهران با تأکید بر این که بیشتر متهمان مثله‌ کردن اجساد را پس از قتل با انگیزه انتقال راحت به خارج از منزل انجام می‌دهند، افزود: پدر بابک بیشتر تفکرات ملی دارد تا مذهبی و حتی به دلیل همین تفکرات و تعلق خاطر به بابک خرمدین، نام خانوادگی خود را عوض کرده بود. وی همچنین اظهار می‌کند حق داشته بابک را به دلیل فساد اخلاقی‌اش به قتل برساند و اعتقاد دارد که آدم باید پاک باشد.

وی افزود: مادر بابک خرمدین نیز اظهار می‌کند تحت فشار همسرش نبوده و از همه ماجراها باخبر بوده است.

شهریاری درباره انگیزه متهمان گفت: متهمان مدعی شده‌اند، صرفا به دلیل مشکلات مقتولان از جمله استعمال مواد مخدر و ارتباطات نامتعارف، آن‌ها را به قتل رسانده‌اند. تحقیقات ما نشان می‌دهد انگیزه‌ای غیر از مسائل خانوادگی برای این قتل وجود ندارد.

والدین بابک خرمدین: از قتل فرزندانمان پشیمان نیستیم

همچنین به گزارش میزان، پدر بابک خرمدین در خصوص انگیزه قتل این سه نفر گفت: بابک، دختر و دامادم دچار فساد اخلاقی بودند. هر سه نفر دارای فساد اخلاقی بودند و برای همین از این که آن‌ها را به قتل رساندم، ذره‌ای وجدانم ناراحت نیست و بابت این موضوع بسیار خوشحال و خرسندم.

او در پاسخ به این سوال که اگر این سه نفر مشکلاتی را برای شما ایجاد کردند، چرا از پلیس درخواست کمک نکردید؟ افزود: با همفکری همسرم به این نتیجه رسیدیم که برای جلوگیری از آبروریزی خانوادگی با کسی این فسادهای اخلاقی را مطرح نکنیم.

احتمال قتل ۲ فرزند دیگر بعد از آزادی!

خرمدین در ادامه در اظهاراتی عجیب گفت اگر از زندان آزاد شود ممکن است افشین و آذر، دو فرزند دیگرش را هم به قتل برساند.

مادر بابک خرمدین در واکنش به اظهارات همسرش که گفته بود در صورت آزادی، دو فرزند دیگرش را به قتل خواهد رساند، افزود: من هرگز اجازه نمی دادم این اتفاق بیفتد، افشین و آذر فرزندان بسیار خوبی هستند.

مادر بابک خرمدین افزود: از قتل این سه عضو خانواده پشیمان نیستم؛ چرا که از هیچ یک از آن‌ها رضایت نداشتم.

مادر بابک خرمدین اظهار کرد: بابک مرا آزار می‌داد، خجالت می‌کشم از رفتار و کردار او سخن بگویم. کدام مادری راضی می‌شود که فرزندش را به قتل برساند؟

مادر بابک خرمدین تصریح کرد: همسرم رفتار خوبی با من دارد و هیچ وقت نه مرا آزار داده و نه به من فحاشی کرده است.

ادعای دوست صمیمی آرزو

 دوستان صمیمی آرزو خرمدین و بابک خرمدین باور نمی کنند آن ها فاسد بوده باشند چرا که آرزو خرمدین قبل از به قتل رسیدن فاش کرده بود پدرش مشکلات اخلاقی دارد و به او هم رحم نکرده است!

کد خبرنگار: ۱۴
۴دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 3
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 1
  • IR ۱۴:۱۹ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    2 0
    کاش پدر ومادر روانی بودید
  • حسین IR ۱۵:۴۲ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    17 0
    بابا اینارو بکشید اگر بیرون بیاین قتل های دیگر هم انجام میدن فس فس نکنید اینا روانی هستند
  • گ IR ۱۸:۲۵ - ۱۴۰۰/۰۲/۳۰
    0 0
    پدرش نظامی باز نشسته ومسافر کش بوده .شاید در زمان خدمت ومسافر کشی هم عده ای را به همین روش مثله کرده باشه

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید