والدین بابک خرمدین سال های پیش دختر و داماد خانواده را هم کشته و قطعه قطعه کرده اند و این نشان می دهد که آن ها قاتلان سریالی بوده اند.

به بهانه قتل‌های سریالی والدین بابک خرمدین؛ با معروف‌ترین قاتلان سریالی ایرانی و خارجی آشنا شوید

به گزارش سلام نو، خراسان نوشت: همه ما در شوک فرورفته ایم. بهت زده و هاج و واج از همدیگر می پرسیم چه خبر است؟ خانواده خرمدین چه کرده اند.

 شنیدن این خبر که سال های پیش دختر و داماد خانواده خرمدین هم قطعه قطعه و  به همین شیوه‌ای کشته شده اند که بابک خرمدین به قتل رسیده است، آن هم به دست پدر و مادر شان آن قدر شوک به جامعه وارد کرده که اخباری مثل انتخابات، برجام، مذاکرات وین، نوسانات دلار و طلا که از مهم ترین خبرهای این روزهاست در نگاه ها کم رنگ شده و همه در بهت این قتل ها مانده اند. اعترافات والدین بابک خرمدین درباره نحوه قتل دختر و دامادشان در سال های ۹۰  و ۹۷ نشان می دهد که آن ها قاتلان سریالی بوده اند. به همین بهانه امروز به مرور پرونده برخی از قاتلان سریالی پرداخته ایم.

قتل های سریالی یک خانواده

والدین بابک خرمدین، قاتلان سریالی از آب درآمدند؟/ با چند قاتل سریالی ترسناک آشنا شوید

شواهد نشان می دهد خانواده «بندر» که از مهاجران آلمانی بودند و یک مزرعه، فروشگاه عمومی و یک مسافرخانه را در مسیر کانزاس تاسیس کرده بودند، یکی از مخوف ترین قاتلان سریالی در اواخر قرن ۱۹ بوده اند. این خانواده چهار نفره در ظاهر خانواده ای خوشبخت بودند اما زمانی که همسایه این خانواده ناپدید شد، اسرار آن ها هم فاش شد، چرا که به سرعت برای یافتن او پرونده ای جدی تشکیل شد. ماجرا به سرعت به خانواده بندر ربط پیدا کرد اما آن ها شبانه فرار کردند و با تغییر نام و ظاهر خود از مهلکه گریختند. هنگامی که  برخی از مردم شهر، خانه و مزرعه آنان را جست و جو کردند، یک اتاق با خون لخته شده در آن پیدا کردند و پس از حفاری باغ با هشت جسد رو به رو شدند. این خانواده مخوف هرگز پیدا نشدند.

قاتل آدم خوار!

والدین بابک خرمدین، قاتلان سریالی از آب درآمدند؟/ با چند قاتل سریالی ترسناک آشنا شوید

یکی از قاتلان سریالی معروف جهان در قزاقستان زندگی می کرد. این قاتل که با لقب «فلز دندان» هم شناخته می‌شود، نیکولای ژوماگالیف بوده و طی ۱۲ سال بیش از ۹ نفر را به قتل رسانده بود. او که به دلیل بی بندوباری به سفلیس مبتلا شده بود، نفرتی عمیق از زنان پیدا کرد و آن ها را مقصر بیماری خود می دانست و به قاتل سریالی زنان تبدیل شد. نیکولای در ژانویه ۱۹۷۹ اولین قربانی اش را شکار کرد. بعدها این قاتل سریالی اعتراف کرد که طی یک ماه جنازه این زن را به طور کامل خورده است. نیکولای در نهایت دستگیر و به دلیل ابتلا به شیزوفرنی به بیمارستان روانی منتقل شد، اما در سال ۱۹۸۹ و در مسیر انتقال به یک بیمارستان دیگر فرار کرد. این قاتل سریالی ترسناک در سال ۱۹۹۱ بار دیگر دستگیر شد، اما در سال ۲۰۱۵ دوباره فرار کرد و هنوز کسی از محل حضور او خبر ندارد.

قاتل ناشناخته و فراری

والدین بابک خرمدین، قاتلان سریالی از آب درآمدند؟/ با چند قاتل سریالی ترسناک آشنا شوید

در میان خانه‌های رنگی و تپه‌های زیبای ساحل جنوبی لانگ آیلند در نیویورک یک گذشته ترسناک وجود دارد. طی نزدیک به ۲۰ سال، جنازه بیش از ۱۷ زن جوان و یک مرد در کنار ساحل یکی از جاده های این شهر پیدا شد. یکی از ترسناک‌ترین قتل‌های این قاتل سریالی در جولای ۲۰۰۹ رخ داد. یک زن ۲۴ ساله به نام «ملیسا بارتلمی» در حالی که آخرین بار در آپارتمانش در برانکس دیده شده بود، ناپدید شد. در ماه‌های پس از ناپدید شدن ملیسا، کسی که گمان می‌رود همان قاتل سریالی باشد، خانواده ملیسا را با ارسال پیامی، وحشت زده کرد. این قاتل سریالی به خانواده ملیسا گفته بود که دخترشان بی‌بند و بار بوده و برای ماه‌ها خواهر ۱۵ ساله اش را آزار می داده. در دسامبر ۲۰۱۰ بقایای اسکلت ملیسا و چهار زن دیگر در قبرهای کم عمقی پیدا شد. این قاتل سریالی هنوز دستگیر نشده است.

 گروه فرشتگان مرگ!

والدین بابک خرمدین، قاتلان سریالی از آب درآمدند؟/ با چند قاتل سریالی ترسناک آشنا شوید

چهار زن هولناک‌ترین و بی‌رحمانه‌ترین جنایتی را که تاریخ اتریش به خود دیده بود، مرتکب شدند. ماریا گروبر، آیرین لیدولف، استفایا مایر و والترود واگنر چهار زن اتریشی بودند که به عنوان دستیاران پرستاری در بیمارستان لینز در وین کار می‌کردند. این گروه از سال ۱۹۸۳ با تزریق مقادیری بالا از مورفین، انسولین و داروهای آرام‌بخش شروع به کشتن بیماران کردند، اما در ادامه برای جلوگیری از دستگیری دست به روش‌های جدید زدند. آن‌ها با وارد کردن آب به ریه سالمندان آن ها را خفه می کردند و چون سالمندان به طور طبیعی در معرض چنین نوعی از مرگ قرار دارند کسی به مرگ آن‌ها شک نمی‌کرد. این گروه چهار نفره خود را «فرشتگان» می‌نامیدند و حدود ۲۰۰ نفر را به قتل رساندند. پزشکی که صحبت آن ها درباره یکی از قتل هایشان را شنیده بود، آن ها را لو داد و این چهار نفر در سال ۱۹۸۹ دستگیر و در نهایت درسال ۲۰۰۸ آزاد شدند.

 قاتلان سریالی ایرانی

والدین بابک خرمدین، قاتلان سریالی از آب درآمدند؟/ با چند قاتل سریالی ترسناک آشنا شوید

در کشور خودمان چند قاتل سریالی معروف داشته ایم. اصغر قاتل، خفاش شب، سعید حنایی، بیجه و... از قاتلان زنجیره‌ای تاریخ معاصر کشورمان هستند. اصغر قاتل اعتراف کرده بود بین سال های ۱۲۹۹ تا ۱۳۱۲، هشت پسر و مرد جوان را به قتل رسانده است، اما قربانیان احتمالی او را ۳۳ نفر اعلام کرده اند. اصغر قاتل سال ۱۳۱۳ اعدام شد. غلامرضا خوشرو که به خفاش شب مشهور شد، طی سال های ۱۳۷۱ تا ۱۳۷۶ جان ۹ زن را گرفته بود و در سال ۷۶ در تهران اعدام شد. سعید حنایی یکی دیگر از قاتلان سریالی معروف است که طی یک سال ۱۶ زن را به قتل رسانده بود و سال ۸۱ هم اعدام شد. بیجه هم که سال ۸۳ اعدام شد، اعتراف کرده بود که ۱۷ پسربچه و پنج مرد را به قتل رسانده است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید