پیشکسوت استقلال گفت: جدایی کمالوند تاثیرگذار بوده و از نظر روحی روانی حواشی فراوانی به همراه داشته است.

جدایی کمالوند از استقلال اثرات روحی روانی برجا گذاشته است

به گزارش سلام نو به نقل از آنا، سیروس دین محمدی پیشکسوت استقلال با اشاره به جدایی فراز کمالوند از کادر فنی استقلال گفت: جدایی کمالوند تاثیرگذار بوده و تأثیر آن هم از نظر فنی نبوده ولی از نظر روحی روانی حواشی فراوانی به همراه داشته و همین شوک منفی، تاثیر خود را روی مجموعه تیم گذاشته است.

وی افزود: استقلالی‌ها از این موضوع ناراحت هستند که چرا کمالوند یکدفعه تیم را رها کرد و باید بعد از اتمام بازی‌ها از استقلال جدا می‌شد.

هافبک سابق استقلال در پاسخ به این پرسش که بهتر نیست پیشکسوتان استقلال به جای انتقاد در رسانه‌ها مشکلات را به کادر فنی انتقال دهند، بیان کرد: وقتی کادر فنی استقلال از من دین محمدی نمی‌خواهد که ایرادات تیم را بگویم، مجبورم در رسانه آنها را مطرح کنم. امثال من برای باشگاه زحمت کشیده‌اند و مردم در کوچه خیابان از ما انتظار دارند و ما در قبال این تیم احساس مسئولیت می‌کنیم.

دین محمدی درباره اینکه به نظر می‌رسد استقلال در اسکواد خود بالانس نیست و در برخی از پست‌ها لنگ می‌زند، پاسخ داد: مجیدی نباید بهانه جویی کند. او خودش گفته بازیکنانش بهترین‌های ایران هستند و تا آخر باید بماند و استقلال را هدایت کند. وی که با رادیو ایران گفتگو می‌کرد، در پایان گفت: هر باخت برای مربی و کادر فنی است اما برد به بازیکنان تعلق دارد. این قانون فوتبال است و در همه باشگاه‌های بزرگ جهان نیز مصداق دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید