حمید مطهری، مربی پرسپولیس گفت: جنبه باخت را بالاتر ببریم و وقتی شکستی می‌خوریم توپ را به زمین وکیل، وزیر و این چیزها نیندازیم، پیروانی هم قاطعانه از تیمش حمایت کرد.

دفاع تمام قد مربی پرسپولیس از افشین پیروانی / احترام گذاشتن به بزرگترها را فراموش نکنیم

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، درشبی که یحیی گل محمدی پس از صعود تیمش تصمیم به تحریم و بایکوت دوربین های تلویزیونی گرفته بود، حمید مطهری به جای او مصاحبه کرد.

حمید مطهری در مورد اتفاقات دوشنبه شب گذشته در برنامه فوتبال برتر گفت:‌ همیشه سعی کردیم راه‌ خودمان را برویم. درباره برنامه شب گذشته باید بگویم افشین پیروانی همیشه نشان داده از حق پرسپولیس دفاع می‌کند و چیزی غیر از این نیست. او همیشه برای تیم پرسپولیس تلاش می‌کند و خوب است حرمت‌ها را حفظ کرده و احترام گذاشتن به بزرگترها را فراموش نکنیم.

وی ادامه داد: روح ورزش به ما می‌گوید اگر کسی یک روز هم زودتر از ما به زمین ورزش آمده باید به آن فرد احترام گذاشت. این بازی‌ها می‌آیند و می‌روند و تمام می‌شوند اما مهم این است خیلی جوانمردانه رقابت کنیم و به بزرگتر احترام بگذاریم. ما مربیان و باشگاه‌های‌مان باید مقداری جنبه باخت را بالاتر ببریم و وقتی شکستی می‌خوریم توپ را به زمین وکیل، وزیر و این چیزها نیندازیم، پیروانی هم قاطعانه از تیمش حمایت کرد.

منظور حمید مطهری از اینکه اگر کسی یک روز هم زودتر از ما به زمین ورزش آمده افشین پیروانی و صحبت های فرزاد مجیدی بود.

فرزاد مجیدی که روی خط تلفنی برنامه فوتبال برتر آمده بود با انتقاد شدید از پیروانی مدیر تیم فوتبال پرسپولیس گفت: او در جایگاهی نیست که درباره استقلال صحبت کند و به‌ عنوان کوچک‌ترین عضو خانواده استقلال از حق استقلال نمی‌گذرم. درست نیست هر هفته آقایان شلوغ‌ کاری کنند.

حمید مطهری مربی پرسپولیس نیز این موضوع را یادآوری کرد و همین طور به انتقاد محترمانه از استقلالی ها و شخص محمد حسین میثاقی پرداخت.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید