در رویداد Display Week ۲۰۲۱ شرکت سامسونگ اعلام کرد که در حال ساخت یک تبلت بزرگ تر از لپتاپ است.

سامسونگ یک تبلت تاشو ۱۷ اینچی می‌سازد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، سامسونگ از مزیت اولین حرکت خود در گوشی‌های تاشو برای ایجاد برتری در این رده نوپا استفاده کرد. زمستان سال گذشته، با وعده راه اندازی تاشوهای جدید که فناوری برتر را در دسترس قرار می‌دهند، تعهد خود را به دستگاه‌های تاشو تأیید کرد.

اکنون، ما در حال مشاهده یک چشم انداز انعطاف پذیر و آینده دار هستیم که شامل نمایشگرهای منعطف بزرگتر برای تلفن‌ها و تبلت‌ها است. به گفته سام موبایل، این نمونه‌های اولیه در رویداد Display Week ۲۰۲۱ به نمایش گذاشته شد.

از جمله این ایده‌ها و نمونه‌های اولیه، می‌توان به یک پنل OLED دو برابر اشاره کرد که می‌تواند مانند گوشی‌های هوشمند مورد استفاده قرار گیرد. هنگام باز شدن، حداکثر اندازه صفحه نمایش آن ۷.۲ اینچ است که آن را بین نمایشگر اصلی Galaxy Z Flip (۶.۷ اینچ) و Galaxy Fold ۲ (۷.۶ اینچ) قرار می‌دهد.

رونمایی از امکانات جدید سامسونگ در رویداد Display Week ۲۰۲۱

سامسونگ همچنین یک صفحه نمایش OLED کشویی را نشان داد که به صورت افقی گسترش می‌یابد. به عنوان نشانه‌ای از نوآوری، ما قبلاً دستگاه‌های مشابه با صفحه نمایش کشویی و قابل چرخش را دیده ایم که توسط TCL و LG به نمایش در آمدند (قبل از این که از تجارت تلفن همراه خارج شوند). البته هیچ کدام از این گوشی‌ها به بازار عرضه نشدند، فقط شرکت چینی اوپو نمونه اولیه‌ای را در تلفن X ۲۰۲۱ خود نشان داده است که می‌تواند بین یک صفحه نمایش معمولی ۶.۷ اینچی و یک صفحه نمایش بزرگتر ۷.۴ اینچی جابجا شود.

سامسونگ همچنین با بیان اینکه ممکن است به زودی یک تبلت تاشو گلکسی را به بازار عرضه کند، در رویداد اخیر از یک پنل تاشو ۱۷ اینچی رونمایی کرد. با باز شدن ابعاد ۴: ۳، صفحه نمایش این تبلت، بزرگتر از صفحه نمایش ۱۳.۳ اینچی لپ تاپ ThinkPad X۱ Fold لنوو خواهد بود.

سرانجام، سامسونگ یک نگاه اجمالی به نمایشگر دوربین زیر پنل (UPC) خود ارائه داد که به شما امکان پنل‌های لبه به لبه را می‌دهد. این شرکت قبلاً این فناوری را در رسانه‌های اجتماعی چین مورد تحسین قرار داده و وعده داده بود که UPC‌ها به لپ تاپ‌های باریک و سبک‌تر با حاشیه‌های کوچکتر تبدیل می‌شوند.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید