مربی استقلال پیش از بازی برابر ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی گفت: ما همه تمرکز و تلاشمان بر این است که در بازی جام حذفی به برتری برسیم.

مربی استقلال: از جدایی شیخ دیاباته بی خبر هستم

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، صالح مصطفوی در نشست خبری پیش از بازی برابر ذوب‌آهن در مرحله یک هشتم نهایی جام حذفی اظهار داشت: ما بازی بسیار مشکلی مقابل تیم ذوب‌آهن داریم. همانطور که در بازی قبلی گفتم تیم ذوب‌آهن از لحاظ ساختار دفاعی تیم منسجم و مستحکمی است و روی ضد حملات و ضربات ایستگاهی خطرناک است.

وی در ادامه افزود: ما یک بازی با این تیم انجام دادیم و شناخت خوبی از آنها داریم. دیدارشان مقابل گل‌گهر را هم تجزیه و تحلیل کردیم. راهکارهای مناسب در نظر گرفته شده است. امیدوارم مثل دو بازی قبل که خوب کار کردیم این بار هم همینطور کار کنیم ولی اشتباهات کمتر باشد و نتیجه بازی به نفع ما رقم بخورد.

مربی استقلال درباره شایعه جدایی شیخ دیاباته به خاطر مسائل مالی گفت: اینکه شیخ می‌خواهد جدا بشود را اطلاع ندارم. اما درباره آسیب دیدگی او امروز بررسی صورت خواهد گرفت و اگر بتوانند کمک کنند از وی استفاده می‌شود.

مصطفوی درباره اینکه چه زمانی از سید حسین حسینی در درون دروازه استقلال استفاده خواهد شد بیان داشت: د ر ابتدا از سید حسین حسینی که کاپیتان دوم تیم ما است تشکر می‌کنیم چون خیلی خوب در تمرینات همکاری لازم را داشته و با وجود اینکه بازی نکرده روحیه و انرژی خود را حفظ کرده است. ولی این به نظر کادر فنی برمی‌گردد که چه زمانی از او استفاده شود و چه دروازه‌بانی درون دروازه بایستد.

مربی استقلال درباره صحبت‌های افشین پیروانی علیه این تیم تصریح کرد: من می‌خواهم بگویم اتفاقات مربوط به دربی تمام شده است. ما همه تمرکز و تلاشمان بر این است که در بازی جام حذفی و دیدارهای بعدی به برتری برسیم. ما به نجابت و اصالت خود افتخار می‌کنیم و راهی که بقیه بروند را نمی‌رویم. راه و روش استقلال با باشگاه‌های دیگر در طول تاریخ متفاوت بوده است. هر باشگاهی فرهنگ خاص خودش دارد. باشگاه استقلال از بدو تاسیس اصالتی داشته و این نجابت و اصالت در این تیم همیشه ذاتی وجود داشته است. ما روش خودمان را از لحاظ فنی و اخلاقی داریم و به بقیه تیم‌ها هم احترام می‌گذاریم.

مصطفوی در پایان گفت: امیدوارم که فردا بازی خوبی را ببینیم و عملکرد خوبی داشته باشیم.

دیدار تیم‌های استقلال و ذوب‌آهن از ساعت ۱۹:۳۵ دقیقه فردا(چهارشنبه) آغاز خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید