شنیده می‌شود مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند پس از برگزاری دیدار عقب افتاده با تیم ذوب‌آهن و تعطیلی چند هفته‌ای لیگ، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را نهایی کنند.

مذاکرات پرسپولیس برای تمدید قرارداد ستاره‌هایش به زودی آغاز می‌شود

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، پرسپولیس در سال های اخیر مزد ثبات و حفظ شاکله اصلی خود را گرفته و به همین دلیل برای ادامه این روند باید تلاش کند. احمد نوراللهی، محمدحسین کنعانی‌زادگان، کمال کامیابی‌نیا، امید عالیشاه و وحید امیری ۵ بازیکنی هستند که در پایان این فصل از لیگ برتر قراردادشان به پایان می‌رسد و پرسپولیس برای حضور قدرتمندانه در مرحله یک هشتم نهایی لیگ قهرمانان آسیا و همچنین فصل بعدی لیگ برتر باید قرارداد آنها را تمدید کند. همچنین احتمال جدایی چند بازیکن دیگرهم هست که شاید با پیشنهادات خوبی روبرو شوند. 

پس از لیگ قهرمانان آسیا شایعاتی مبنی بر حضور محمدحسین کنعانی‌زادگان و احمد نوراللهی در لیگ قطر به گوش رسید. در همین زمینه شنیده می شود مدیران باشگاه پرسپولیس قصد دارند پس از برگزاری دیدار عقب افتاده با تیم ذوب‌آهن و تعطیلی چند هفته‌ای لیگ، کار تمدید قرارداد بازیکنان این تیم را نهایی کنند.

در این مدت تمرینات تیم ملی برای حضور در مسابقات مقدماتی جام جهانی و سپس برگزاری این بازی ها پیگیری می شود و فرصت خوبی در اختیار همه باشگاه هاست تا برای تمدید قرارداد و مذاکره با بازیکنان اقدام کنند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظرات

  • نظرات منتشر شده: 1
  • نظرات در صف انتشار: 0
  • نظرات غیرقابل انتشار: 0
  • نسترن GB ۱۸:۵۷ - ۱۴۰۰/۰۲/۲۹
    0 0
    به نظر من نباید احمد نوراللهی وحسین کنعانی زادکان وکمال کامیابی نیا وامید عالیشاه و وحید امیری رو از دست بدهیم باید این چند بازیکن رو حفظ بکنیم وباهاشون قرار داد ببندید که یک وقت از پرسپولیس نروند ؟شما خودتون دیدید که مهدی ترابی از باشگاه پرسپولیس رفت و برگشت بی زحمت با این ستاره ها قرار داد ببندید خوب هستش ما به این بازیکن ها تو لیگ احتیاج داریم ؟عزیزم نباید به حرف دلال ها گوش بکنیم ؟چونکه بازیکن های ما فروشی نیستند ؟وما باید با ستاره های پرسپولیس قرار داد ببندید بهتر هستش تا اینکه بروند تو شهر غربت کار بکنند؟اصلا این کار هارو نکنید ما به این ستاره ها واقعا احتیاج داریم ونمیخواهیم که ستاره های مون رو از دست بدهیم ؟عزیزم

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید