سعید صالح مدیر کل مدارس و مراکز غیر دولتی وزارت آموزش و پرورش گفت: انجام پیش ثبت‌نام تا زمان اعلام رسمی زمان نام‌نویسی در مدارس برای مقاطع تحصیلی مختلف امکان‌پذیر است.

شرایط پیش ثبت‌نام و شهریه مدارس غیردولتی مشخص شد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، سعید صالح در این باره اظهار کرد: با توجه به مصوبه شورای سیاستگذاری، برنامه‌ریزی و نظارت بر مدارس غیردولتی به علت تمایل اولیاء برای مشخص شدن وضعیت ثبت نام فرزندشان، امکان مراجعه به مدرسه برای انجام پیش ثبت نام وجود دارد. انجام پیش ثبت‌نام تا زمان اعلام رسمی زمان نام‌نویسی در مدارس برای مقاطع تحصیلی مختلف امکان‌پذیر است.

مدیرکل مدارس و مراکز غیردولتی وزارت آموزش و پرورش با بیان اینکه شرط انجام پیش ثبت نام، انعقاد قرارداد با موسس است گفت: ملاک دریافت شهریه برای پیش ثبت نام تا زمان تعیین و اعلام شهریه سال آتی همان شهریه ای است که برای سال تحصیلی جاری اعلام شده بود.

صالح درباره چگونگی عودت شهریه پرداختی در صورت انصراف اولیا نیز گفت: همانطور که گفته شد زمان ثبت نام رسمی مدارس توسط وزارت آموزش و پروش به تفکیک مقاطع اعلام می شود؛ اگر قبل از آن  اولیاء تمایل داشتند زودتر وضعیت ثبت نام فرزندانشان را تعیین تکلیف کنند مانعی وجود ندارد و این کار با توافق اولیاء و موسس انجام می شود اما اگر به هر علتی اولیاء منصرف شدند این مبلغ عودت داده می شود. البته این امکان تا قبل از شروع ثبت نام رسمی است و پس از آن تابع ضوابط اعلامی عمل خواهد شد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید