اردیبهشت ماه امسال مادر تهرانی با مراجعه به پلیس از فراری شدن دختر ۱۴ ساله اش خبر داد.

پشت پرده فراری شدن دختر ۱۴ ساله در تهران / آخرین ردپای او در ترمینال پیدا شد!

به گزارش سلام نو به نقل از رکنا، مرجان دخترنوجوان ۱۴ ساله پس از کتک خوردن از سوی پدرش فراری شد تا شاید تراژدی تلخی مانند قتل شیما صباگردی مقدم رقم بخورد.

اردیبهشت ماه امسال مادر تهرانی لحظه ای که از خواب بیدار شد و چشمانش را بازکرد متوجه قضیه دلهره آوری شد؛دختر ۱۴ ساله اش به نام مرجان درخانه حضور نداشت.

پشت پرده فراری شدن دختر ۱۴ ساله در تهران

مادر مرجان که با مراجعه به خانه همسایه ها برای پیدا کردن دخترش زمین و زمان را به هم دوخته بود، سراسیمه و بدون اتلاف وقت برای لو دادن ماجرای فراری شدن دخترش به پلیس در غرب تهران مراجعه کرد.

مادر تهرانی ماجرای فراری شدن دخترش را اینطور بیان کرد:«مرجان به دلیل کتک خوردن واذیت شدن از سوی پدرش دیگر خسته شده بود.شوهرم بسیار روی کار های مرجان حساس بود و همین تنش را در خانه زیاد می‌کرد.»

مادر نگران در ادامه گفت:«مرجان با توجه به سنش در شرایط حساسی قرار دارد که همین مسئله باعث شد دخترم فراری شود. لحظه ای که از خواب بیدار شدم متوجه شدم دخترم از خانه  فرار کرده است و در همانجا تصمیم گرفتم به پلیس برای کمک مراجعه کنم.»

کتک های پدر تهرانی دختر ۱۴ ساله را فراری کرد

ماموران پلیس پس از شنیدن اظهارات مادر مرجان پیداکردن دختر نوجوان را سریعا در دستور کار خود قرار دادند و پس از چند روز به سرنخی مهمی در پرونده رسید.

ماموران پلیس با استفاده از شیوه و شگرد های خاص رد دختر نوجوان را در یکی از ترمینال های تهران زدند و تا این لحظه درحال پیدا کردن دختر نوجوان هستند.

بنابراین گزارش آخرین بار مرجان مانند شیما صباگردی مقدم که آخرین بار در ترمینال به دام قاتلش به نام بهلول افتاده بود! در یکی از ترمینال های تهران دیده شده و پلیس کماکان در جست و جوی دختر ۱۴ ساله است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید