معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اعلام کرد که ثبت نام وام های دانشجویی وزارت علوم یک ماه دیگر تمدید شد.

تمدید زمان ثبت نام وام‌های دانشجویی ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از با باشگاه خبرنگاران جوان، الیاس منیری معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در گفت‌وگو با خبرنگار حوزه دانشگاهی گروه علمی پزشکی باشگاه خبرنگاران جوان، درباره تمهیدات صندوق رفاه برای دانشجویانی که تاکنون موفق به ثبت نام وام‌های دانشجویی نشده اند گفت: مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی مقرر بود ۲۵ اردیبهشت به پایان برسد که به منظور مساعدت با دانشجوینی که موفق به ثبت نام نشده اند ترتیبی اتخاذ شد که این مهلت یک ماه دیگر تمدید شود.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری ادامه داد: دانشجویان متقاضی وام‌های دانشجویی نیمسال دوم تحصیلی می‌توانند تا ۲۵ خرداد ماه برای دریافت وام ثبت نام کنند.

 به گفته‌  این مقام مسئول، تمدید مهلت ثبت نام وام‌های دانشجویی شامل وام تحصیلی، ضروری، ویژه دکتری، مسکن متاهلی و شهریه شامل تمام دانشجویان می‌شود و دانشجویان متقاضی باید در سامانه صندوق رفاه درخواست خود را تا زمان اعلام شده ثبت کنند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری در ادامه درباره شرایط تخصیص وام به دانشجویان شاغل گفت: با توجه به فعال شدن سامانه استعلام شاغلان از سازمان‌های ذیربط و قوانین استفاده از وام‌های صندوق رفاه دانشجویان، در زمان دریافت وام دانشجویی دانشجو نباید مشغول به کاری باشد که مشمول دریافت اجرت باشد، چنانچه این سامانه، دانشجویی را شاغل تشخیص دهد وام به دانشجو تعلق نمی گیرد.

منیری افزود: اگر دانشجویی مدعی باشد که مشغول به کار نیست باید از محلی که سابقه بیمه برای او گزارش شده، نامه‌ای رسمی و مورد تائید مبنی بر عدم اشتغال را به همراه سوابق بیمه‌ای ممهور به مهر بیمه به دانشگاه ارائه کند.

معاون امور دانشجویان صندوق رفاه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری افزود: دانشجویان برای دریافت وام دانشجویی باید با شماره تلفن به نام خودشان ثبت نام کنند.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید