گذاشتن ماسک روی پوست باعث افزایش آب‌رسانی و بالا رفتن رطوبت خواهد شد و در نتیجه شما پوست درخشان‌تری خواهید داشت.

ترفندهای داشتن پوستی درخشان در فصل تابستان

به گزارش سلام نو، با گرم شدن هوا و تبخیر رطوبت بدن، پوست همه ما رو به خشکی می‌رود. با کاهش رطوبت پوست صورت شما مستعد ایجاد چین و چروک خواهد شد و همچنین ممکن است کدر شود. در این فصل گرم ما باید بیشتر مراقب پوست‌مان باشیم.  

در این گزارش دو راهکار اساسی برای درخشش پوست صورت ارائه شده است که در ادامه می‌خوانید. فقط کافی است ۲۰ دقیقه قبل از این‌که به تختخواب بروید برای آن زمان بگذارید.

صورت خود را تمیز کنید

همه ما ضرورت استفاده از اسکراب را برای پاک‌سازی، درخشش و آب‌رسانی پوست می‌دانیم، اما معمولا استفاده از آن را بنا به دلایلی، چون هزینه بالا یا در دسترس نبودن به تعویق می‌اندازیم. اما اگر نمونه خانگی آن را درست کنیم این مشکل نیز حل خواهد شد.

یک کاسه تمیز بردارید و دو قاشق آرد برنج درون آن بریزید حالا سه قاشق آب خیار و یک پیمانه زردچوبه اضافه کنید. آن را خوب مخلوط کنید و با یک پنبه آغشته به گلاب به مدت ۵ دقیقه به صورت دورانی مالش دهید و بعد صورت خود را با آب بشویید.

ماسک چوب صندل

گذاشتن ماسک روی پوست باعث افزایش آب‌رسانی و بالا رفتن رطوبت خواهد شد و در نتیجه شما پوست درخشان‌تری خواهید داشت.

برای درست کردن این ماسک معجزه‌گر، در یک کاسه دو قاشق پودر چوب صندل بریزید. دو قاشق گلاب و یک قاشق عسل اضافه کنید. حالا آن را روی صورت خود بمالید و بگذارید ۱۵ دقیقه بماند و بعد صورت‌تان را بشویید. /  همشهری آنلاین

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید