به دنبال شدت گرفتن حملات رژیم صهیونیستی به نوار غزه، وزیر امور خارجه بحرین از پایبندی کشورش به تشکیل کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی خبر داد و خواستار پایان جنگ فعلی در اراضی فلسطین شد.

بحرین هم خواستار توقف حملات اسرائیل شد

به گزارش سلام نو، ایسنا به نقل از روسیا الیوم نوشت: عبداللطیف بن راشد الزیانی، وزیر خارجه بحرین در نشست مجازی فوق العاده سازمان همکاری اسلامی پیرامون فلسطین گفت، بحرین از ملت فلسطین حمایت می‌کند و حملات رژیم صهیونیستی باید متوقف شود.

وی تاکید کرد، بحرین خواستار اتحاد تلاش‌های بین المللی برای برقراری امنیت، ثبات و صلح در منطقه حساسی است که دهه‌هاست از نبود امنیت و ثبات رنج می‌برد.

الزیانی افزود: خواستار تلاش در مسیر موازی برای شروع مذاکرات سیاسی با هدف دستیابی به راه حل سیاسی هستیم که امنیت و صلح عادلانه و پایدار را منطقه برقرار کند و ملت فلسطین بتوانند مطابق با قطعنامه های مشروع بین المللی، راه حل دو کشوری و طرح صلح عربی به حقوق مشروع خود برسند و کشور مستقل فلسطین با پایتختی قدس شرقی را تشکیل دهند.

سازمان همکاری اسلامی روز یکشنبه پیرامون تجاوزات رژیم صهیونیستی علیه مردم فلسطین نشست مجازی تشکیل داد و در بیانیه پایانی خود اعلام کرد، رژیم صهیونیستی کاملاً مسئول نابسامانی اوضاع کنونی است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید