ساعت ۵ عصر روز شنبه مردی در تماس با کلانتری ۱۱۰ شهدا عنوان کرد که از آپارتمانی که در طبقه سوم قرار دارد، بوی تعفن شدیدی به مشام می‌رسد.

مردی تهرانی ۴ روز با جنازه پسرش زندگی کرد / همسایه‌ها او را لو دادند

به گزارش سلام نو به نقل از همشهری، تحقیقات پلیس پایتخت در این‌باره از ساعت ۵ عصر روز شنبه و با یک تماس تلفنی آغاز شد. مردی که ساکن ساختمانی ۳ طبقه در حوالی میدان شهدا در شرق تهران است در تماس با کلانتری ۱۱۰ شهدا گفت که از آپارتمانی که در طبقه سوم قرار دارد و پدر و پسری در آنجا زندگی می‌کنند بوی تعفن شدیدی به مشام می‌رسد. آنطور که او می‌گفت همیشه از این خانه بوی بد بیرون می‌آمد اما این بار چند روزی می‌شد که بوی تعفن بیشتر و غیرقابل تحمل شده بود. چون او می‌گفت چند روز قبل صدای درگیری از آنجا شنیده و ممکن است حادثه‌ای در این خانه اتفاق افتاده باشد، گروهی از مأموران همراه با آتش‌نشانان برای بررسی ماجرا راهی این خانه شدند.

وقتی که مأموران به این خانه رسیدند همانطور که همسایه‌ها می‌گفتند بوی تعفن کل طبقه سوم و راهرو را برداشته بود. ابتدا آتش‌نشانان در را باز کردند و سپس مأموران پلیس قدم در این خانه گذاشتند. این خانه مملو از زباله بود و در داخل آنجا بوی تعفن بیشتر از بیرون بود. مأموران در میان زباله‌ها ناگهان با پدر این خانواده روبه‌رو شدند که خیلی عادی در گوشه‌ای از خانه در حال استراحت بود. وقتی مأموران درباره سرنوشت پسر جوان این مرد از او سؤال کردند با خونسردی گفت که پسرش نیم ساعت قبل قرص خورده و در اتاق خوابیده است. حرف‌های این مرد عجیب به‌نظر می‌رسید و معلوم نبود  در خانه پر از زباله چه می‌گذرد. با این حال مأموران در اتاق خواب را باز کردند. در آنجا که منشا اصلی بوی تعفن بود با جسد پسر خانواده روبه‌رو شدند که بررسی‌ها نشان می‌داد بر اثر اصابت جسم نوک تیز به قفسه سینه جانش را از دست داده است. در این شرایط بود که ماجرا به قاضی محمدجواد شفیعی، بازپرس شعبه پنجم دادسرای امور جنایی گزارش و به دستور او تحقیقات جنایی در این خصوص آغاز شد.

وقتی مأموران درباره کشف جسد پسر جوان از پدرش توضیح خواستند او باز هم حرف‌های اولیه‌اش را تکرار کرد و گفت که او همین نیم ساعت قبل قرص خورده و خوابیده است. این اظهارات نشان می‌داد که مرد ۶۰ ساله از اختلالات روحی رنج می‌برد. همسایه‌ها نیز این موضوع را تأیید کردند. یکی از آنها گفت: این پدر و پسر رفتار عجیبی داشتند و هیچ‌کس ارتباط نزدیکی با آنها نداشت و اغلب از خانه‌شان بوی تعفن می‌آمد.

تحقیق از همسایه‌ها در حالی انجام شد که متخصصان پزشکی قانونی با معاینه دقیق جسد در محل حادثه اعلام کردند به‌احتمال زیاد ۴روز از مرگ پسر جوان می‌گذرد و پدرش در این مدت با جنازه او زندگی کرده است. در همین حال مأموران در بازرسی این خانه در لابه‌لای زباله‌ها وسایل عجیب و غریبی پیدا کردند. تیر و کمان و چاقوی دست‌ساز ازجمله این وسایل بود که معلوم نبود با چه انگیزه‌ای ساخته شده و در آنجا نگهداری می‌شود.

در ادامه تحقیقات مأموران به اطلاعاتی دست یافتند که نشان می‌داد پدر خانواده به‌خاطر مشکلات روحی مدت‌ها در بیمارستان بستری بوده و فروردین‌ماه امسال از بیمارستان مرخص شده است. در همین حال یکی از همسایه‌ها گفت که او مدتی قبل با چاقو دنبال فرزندش افتاده و او را تهدید کرده بود. او گفت: یک روز با صدای فریاد فرزندم از خانه بیرون آمدم و متوجه شدم که همسایه طبقه سوم با چاقو دنبال فرزندم افتاده و می‌خواهد او را بزند که توانستم پسرم را نجات دهم اما چون می‌دانستم همسایه مان مشکل روانی دارد از او شکایت نکردم.

براساس این گزارش هنوز به‌طور قطعی انگیزه و عامل قتل پسر جوان مشخص نشده اما از آنجا که ممکن است مرد ۶۰ ساله پسرش را به قتل رسانده باشد او به‌عنوان تنها متهم پرونده برای بررسی وضعیت سلامت روانی و همچنین درمان در اختیار پزشکی قانونی قرار گرفت و تحقیقات برای روشن‌شدن ابعاد پنهان این حادثه ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید