«جسوس کریست» ۲۲ ساله که در منطقه تالاب‌های گرمسیری فلوریدا مشغول ماهیگیری بود که مورد حمله تمساح قرار گرفت.

دنبال کردن مرد ماهیگیر توسط تمساح گرسنه! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، ویدئویی که به تازگی منتشر شده است یکی از ترسناک‌ترین لحظات زندگی یک ماهیگیر آمریکایی را به تصویر می‌کشد. «جسوس کریست» ۲۲ ساله هنگام طلوع آفتاب در منطقه تالاب‌های گرمسیری فلوریدا مشغول ماهیگیری بود که با حمله تمساح مواجه شد. بنا به گفته این ماهیگیر جوان، در حالی که چیزی نمانده بود او یک ماهی صید کند ناگهان متوجه تمساحی شد که سرش را از زیر آب بیرون آورده بود. اما این تمام ماجرا نبود. لحظاتی بعد این تمساح از داخل آب خارج شد و با رساندن خود به خشکی اقدام به تعقیب این ماهیگیر کرد.

ویدئویی که توسط کریست تهیه شده لحظه وحشتناکی را که او توسط این خزنده مورد تعقیب قرار می‌گیرد نشان می‌دهد. در ابتدای این ویدئو یک ماهی در قلاب او گرفتار می‌شود، اما هنگام کشیدن قلاب ماهی به داخل آب سقوط می‌کند. لحظاتی بعد کریست متوجه تمساحی می‌شود که سر خود را کمی از زیر آب بیرون آورده است. او که متوجه خطر شده بلافاصله به سمت عقب خیز برمی دارد.

در همین لحظه تمساح با سرعتی عجیب خود را به خشکی رسانده و اقدام به تعقیب این ماهیگیر می‌کند. صحنه‌ای از این ویدئو رویارویی ترسناک این ماهیگیر با تمساح را نشان می‌دهد. در این ویدئو صدای کریست شنیده می‌شود که اولین بار پس از دیدن تمساح می‌گوید: «من متوجه شدم که باید در اینجا مراقب باشم.»

گفتنی است؛ این اتفاق در تاریخ ۸ می‌ و در تالاب‌های گرمسیری ایورگلادس در جنوب فلوریدا رخ داد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید