عبدالله دوم، پادشاه اردن بر لزوم تداوم رایزنی‎‌های بین‌المللی به منظور توقف اقدامات خطرناک رژیم صهیونیستی در فلسطین تاکید کرد.

پادشاه اردن خواستار توقف اقدامات اسرائیل در فلسطین شد

به گزارش سلام نو، مهر به نقل از النشره نوشت: «عبدالله دوم» پادشاه اردن جدیدترین مواضع کشورش در قبال تحولات اراضی اشغالی را اعلام کرد. وی گفت: رایزنی‌های بین المللی برای متوقف ساختن اقدامات خطرناک اسرائیل در فلسطین باید ادامه یابد.

بر اساس این گزارش، عبدالله دوم یادآور شد: دولت امان تماس‌های فراوانی را با بسیاری از طرف‌های بین المللی به منظور متوقف ساختن درگیری‌ها در اراضی فلسطین برقرار کرده است که امیدواریم در آینده نزدیک به هدف خود برسیم و آتش بس برقرار شود.

پیش از این، رئیس جمهور مصر از تلاش این کشور برای آتش بس بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها خبر داد. «عبدالفتاح السیسی» شامگاه یکشنبه در محل اقامت خود در پاریس گفت: اوضاع کنونی نیاز بسیار فوری و واضح به بازگشت آرامش و توقف خشونت و تمام درگیری‌ها دارد.

وی افزود: ما همواره در این راستا تلاش می‌کنیم و امید همواره وجود دارد و در حال حاضر همه باید برای پایان دادن به خشونت‌ها تلاش کنیم. رئیس جمهور مصر در عین حال از جامعه بین المللی خواست به قاهره برای دستیابی به آتش بس بین رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها کمک کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید