مهدی سماواتی، کارشناس بازار سرمایه درباره آینده بورس گفت: روند سینوسی بازار مانند ماه‌های گذشته ادامه‌دار خواهد بود.

پیش‌بینی بورس برای فردا دوشنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۰

به گزارش سلام نو به نقل از تجارت‌ نیوز، بازار سرمایه امروز بر خلاف انتظارات نزولی پیش رفت و شاخص کل افت ناچیزی را تجربه کرد و در محدوده یک میلیون و ۱۸۸ هزار واحد قرار گرفت.امروز نمادهای گروه‌های سرمایه‌گذاری و پالایشی با روندی منفی و با کاهش قیمت همراه بودند.

مهدی سماواتی، کارشناس بازار سرمایه درباره وضعیت بازار سرمایه گفت: در حال حاضر بازار روند سینوسی را در پیش گرفته است و این روند مانند ماه‌های گذشته ادامه‌دار خواهد بود.

سماواتی افزود: امروز شاهد سیگنال‌هایی به گروه نمادهای خودرویی بودیم و این نمادها با فشار خرید مواجه و رشد قابل توجهی را داشتند. اما برای بازار فردا پیش‌بینی می‌کنم فشار فروش در گروه خودرویی‌ها بالا باشد. وی در این باره افزود: گروه پالایشی گرچه امروز در صف فروش قفل بودند اما فردا فشار خرید در نمادهای این گروه زیاد می‌شود در حال حاضر بازار در وضعیتی است که فقط شاخص مدیریت می‌شود و مانور بیشتر بازار بر روی ۲۵ تا ۳۰ نماد شاخص‌ساز است.

سماواتی در پایان تاکید کرد: استراتژی اشتباهی که ناظر بورس و فرابورس برای تخلیه فشار فروش سهم‌های کوچک اتخاذ کرده‌اند، بازگشایی منفی ۲۰ تا ۵۰ درصدی این سهم‌ها است که یکی از مخرب‌ترین تصمیماتی است که برای تخلیه فشار فروش انجام گرفته است.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید