۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۱۲
کد خبر: 55252140

وب سایت جدید رییس جمهور سابق آمریکا پس از انتشار ادعای تقلب در نتایج انتخابات آریزونا از دسترس خارج شد.

سایت جدید ترامپ از دسترس خارج شد

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، وب سایت جدید رئیس جمهور سابق آمریکا دونالد ترامپ، عصر شنبه (۱۵ مه مصادف با 25 اردیبهشت) بعد از اینکه وی برای چندمین بار ادعا کرد که در نتیجه انتخابات آریزونا تقلب شده است، داون و از دسترس خارج شد. وب سایت خبری محافظه کار The Gateway Pundit گزارش داد که سایت دونالد ترامپ کمی پس از آنکه رئیس جمهور سابق بیانیه‌ای صادر کرد و ادعا کرد نتایج انتخابات آریزونا جعلی است، از دسترس خارج شد.

البته هنوز مشخص نیست که چرا وب سایت ترامپ در دسترس نیست و آیا سایت هک شده است یا خیر. تاکنون هیچ گزارشی در مورد حمله به آن یا از دست رفتن اطلاعات و خرابی سیستمی ارائه نشده است.

سایت ترامپ بخاطر بیانیه و ادعای تقلب در انتخابات از دسترس خارج شد

قبل از داون شدن وب سایت ترامپ ادعا کرده بود که کل پایگاه داده آرای شهرستان ماریکوپا قبل از اتهام تقلب گسترده، دستخوش تغییراتی از جمله شکسته شدن مهر و موم صندوق رای و گمشدن برگ رای شده است.

سایت ترامپ به دلیل ادعای تقلب در انتخابات از دسترس خارج شد

ترامپ پیش از این اعلام کرده بود که این ایالت جنوب غربی اولین ایالتی است که انتخابات "تقلبی" سال ۲۰۲۰ را پس از بازشماری مجدد در شهرستان ماریکوپا توسط شرکت سایبر نینجاس در فلوریدا خنثی می‌کند. بازشماری آریزونا از اواخر ماه گذشته پس از استخدام یک شرکت در فلوریدا برای انجام ممیزی توسط مجلس سنا به رهبری جمهوری خواهان آغاز شد.

داگ لوگان (Doug Logan)، مدیرعامل Cyber Ninjas، علی رغم اینکه این شرکت هیچ تجربه کاری در انتخابات نداشت، بر حسابرسی نظارت داشت. لوگان قبلاً نظریه‌های توطئه آمیز و ظالمانه‌ای را مبنی بر جعل تقلب در شرکت‌های رای دهنده به هوگو چاوز ونزوئلاییایی منتشر کرده بود.

البته شواهد حاکی از آن است که سایت ترامپ دوباره به اصطلاح بالا آمده و در دسترس قرار گرفته است و قبل از بازیابی، سایت حداقل یک ساعت خراب بود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید