فرمانده انتظامی شهرستان کنگان گفت: عاملان گروگان‌گیری و اخاذی میلیاردی از یک پزشک در دام پلیس افتادند.

بازداشت عاملان گروگان‌گیری ۱۰ میلیاردی از پزشک کنگانی

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، سرهنگ رهام رضایی عصر امروز در جمع خبرنگاران اظهار داشت: در فروردین‌ماه سال جاری فردی با مراجعه به پلیس آگاهی یک فقره آدم‌ربایی و اخاذی را گزارش کرد.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان بیان کرد: شاکی که خود را پزشک معرفی کرد گفت اسفندماه سال گذشته در منزل خود حضور داشته که با مراجعه چند نفر به درب منزلش او را گروگان گرفتند و پس از انتقال به خانه باغی در شهرستان بوشهر، با تهدید مبلغ ۱۰ میلیارد ریال از وی مطالبه و پس از اخذ وجه او را رها می‌کنند.

وی ادامه داد: با توجه به اظهارات فرد ربوده شده و سرنخ‌های موجود و انجام اقدامات اطلاعاتی طراح اصلی این نقشه آدم‌ربایی و دیگر همدستان وی شناسایی شدند.

رضایی گفت: چند تیم عملیاتی از مأموران پلیس آگاهی پس از هماهنگی و اخذ نیابت قضائی، به شهرستان‌های شیراز، ایلام و شهرری عزیمت و در ۳ عملیات هم‌زمان تمامی اعضای باند گروگان‌گیر که ۴ نفر (۲ خانم و ۲ آقا) بودند، بعد از ۲ هفته اعلام شکایت شاکی در مخفیگاهشان دستگیر و به پلیس آگاهی کنگان منتقل کردند.

این مقام انتظامی با اشاره به اینکه یکی از متهمان دارای ۶ فقره سابقه محکومیت سرقت، نزاع و درگیری بوده است توضیح داد: متهمان در بازجویی‌های فنی پلیس به بزه انتسابی خود اعتراف و انگیزه خود را مشکلات مالی عنوان کردند.

فرمانده انتظامی شهرستان کنگان با اشاره به اینکه تمامی عاملان گروگان‌گیر پس از تشکیل پرونده در اختیار مراجع قضای قرار گرفتند، تأکید کرد: نیروی انتظامی با مخلان نظم و امنیت شهروندان برخورد قاطع و قانونی می‌کند و اجازه جولان به آنان نخواهد داد.

انتهای پیام/

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید