۲۶ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۱:۵۶
کد خبر: 55251973

زین الدین زیدان، سرمربی فرانسوی تیم فوتبال رئال مادرید خبر از جدایی‌اش از این تیم تا پایان فصل داد.

زیدان با بازیکنان رئال خداحافظی کرد

به گزارش سلام نو به نقل از خبر ورزشی، زین الدین زیدان سرمربی رئال مارید به بازیکنان تیمش گفته که در پایان این فصل از باشگاه مادریدی جدا خواهد شد.

سایت گل در خبری فوری در این مورد نوشته که سرمربی فرانسوی تصمیم خود را در رختکن قبل از تساوی ۲-۲ هفته قبل مقابل سویا در لالیگا به بازیکنان گفته است.

به این ترتیب، این دومین باری خواهد بود که زیدان از سمت خود در رئال مادرید استعفا می دهد. او سال ۲۰۱۸ و بعد از کسب سومین قهرمانی متوالی در لیگ قهرمانان نیز از این تیم جدا شد.

رئال مادرید یکشنبه در لالیگا رو در روی اتلتیک بیلبائو قرار می‌گیرد و در بازی آخر خود نیز در خانه به مصاف ویارئال خواهد رفت، به این امید که با لغزش اتلتیکو بتواند قهرمانی این فصل را از آن خود کند.

این دو بازی آخرین حضور زیدان روی نیمکت سفیدهای مادریدی خواهد بود. او دلیل این جدایی را خستگی روحی و جسمی خود عنوان کرده است و به طور ویژه بعد از شکست مقابل چلسی در لیگ قهرمانان اروپا تصمیم قطعی خود را برای جدایی گرفت.

شایعات زیادی در مورد رفتن زیدان به یوونتوس و هدایت این تیم در فصل آینده شنیده می شود و به نظر می رسد مربی فرانسوی می خواهد بلافاصله بعد از پایان فصل به ایتالیا برود و کار خود را با تیم سابقش شروع کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید