محمدرضا عارف با ارسال پیامی درگذشت اکبر ترکان، از پیشگامان انقلاب اسلامی را تسلیت گفت.

محمدرضا عارف در پیامی درگذشت اکبر ترکان را تسلیت گفت

به گزارش سلام نو به نقل از برنا، متن این پیام به شرح زیر است:

مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَی نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا.

جناب آقای مهندس ترکان که از پیشگامان انقلاب اسلامی ایران بودند دیده از جهان فروبستند و به سوی معبود شتافتند و با رفتنشان دوستداران‌شان را در غم و ماتم فرو بردند.

ایشان از جمله مدیران مومن و  متعهدی بودند که در ادوار مختلف بعد از انقلاب و در مسئولیتهایی که بر عهده داشتند نقش ماندگاری از خود به یادگار گذاشتند.  

مهندس ترکان با تشکیل و حمایت از صنایع خودکفایی دفاعی، نقشی بی بدیل در تأمین تسلیحات داخلی در زمان جنگ تحمیلی داشتند و در نقش  اولین وزیر دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح هم  باعث هماهنگی وانسجام تشکیلاتی سپاه و ارتش بعد از جنگ شدند و نیز در مقام وزیر راه و ترابری در نوسازی ناوگان حمل و نقل عمومی و توسعه شبکه راه و بزرگراه‌های کشور نقش مهمی را ایفا کردند. 

اینجانب با تسلیت درگذشت این انسان مومن و پرهیزگار به خانواده محترم ترکان و دوستداران ایشان، از خداوند متعال برای آن مرحوم علو درجات و حشر با اولیا الله و برای بازماندگان معزز صبر و اجر و سلامتی مسالت دارم. روحش شاد و یادش گرامی باد.

محمدرضا عارف

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید