حشمت مهاجرانی، پیشکسوت و سرمربی پیشین تیم ملی فوتبال ایران درباره بازی دربی گفت: هر دو تیم در این دیدار شانس گلزنی داشتند اما پرسپولیس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده و نکته مهم این بود که از این گل محافظت کرد.

استقلال فرصت بازیسازی را از حریف گرفت / پرسپولیس در نیمه دوم با تعویض‌هایش توانست بازی را اداره کند

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، حشمت مهاجرانی در خصوص دربی تهران که با برد یک بر صفر پرسپولیس همراه شد گفت: در تمام نقاط زمین شاهد جنگندگی و دوندگی بازیکنان بودیم و همه نفرات دو تیم سعی کردند در زمین بجنگند. این بازی با وجود جنگ داخل زمین، بار فنی هم داشت که می‌توان در موردش بحث کرد. استقلال نسبت به بازی قبلی برابر ذوب آهن فوتبال بهتری به نمایش گذاشت و فرصت بازیسازی را از حریف گرفت. این یکی از بازی‌های خوبی بود که استقلال برابر پرسپولیس انجام داد.

وی در خصوص اعتراض استقلالی‌ها به پنالتی گرفته نشده روی مهدی قایدی عنوان کرد: تخصص من داوری نیست ولی دیدم که کارشناسان داوری صحبت کردند و گفتند آن صحنه پنالتی بوده است. به هر حال حوادث و اتفاقات در نتیجه تاثیرگذار هستند. هر دو تیم در این دیدار شانس گلزنی داشتند اما پرسپولیس از موقعیت‌هایش بهتر استفاده و نکته مهم این بود که از این گل محافظت کرد. پرسپولیس در نیمه دوم با تعویض‌هایش توانست بازی را اداره کند و به هدفش برسد.

مهاجرانی در خصوص اینکه خیلی‌ها معتقدند قدرت تهاجمی استقلال با مهار مهدی قایدی تضعیف می‌شود، خاطرنشان کرد: وقتی بازیکنی در یک منطقه مهار می‌شود باید مدام جایش را در زمین عوض کند و تحرک بیشتری داشته باشد تا نظم دفاعی تیم حریف را به هم بزند. قایدی تلاش کرد و تحرک داشت ولی در این بازی به‌خوبی مهار شد. اگر شیخ دیاباته از ابتدا در زمین مسابقه قرار می‌گرفت اتفاقات دیگری رخ می‌داد. این بازیکن بعد از ورود به زمین نمایش خوبی داشت و یک موقعیت خیلی خوب هم داشت که توپ از بالای دروازه به بیرون رفت.

سرمربی پیشین تیم ملی در خصوص اینکه از بین سپاهان و پرسپولیس شانس کدام تیم برای قهرمانی بیشتر است، اظهار داشت: نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و حوادث نقش مهمی دارند. اگر استقلال دربی را می‌برد شانس خوبی برای قهرمانی پیدا می‌کرد ولی در حال حاضر دو تیم اول مدعیان اصلی هستند. به نظر من شانس پرسپولیس و سپاهان برای قهرمانی برابر است.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید