بدیهی است برخی از ستاره‌ها بخش عمده‌ای از درآمد خود را از تبلیغات و همکاری با برندها به دست می‌آورند و معتقد هستند به جای قبول پیشنهادات بی ارزش، برای امرار معاش کار تبلیغاتی می‌کنیم.

وقتی حضور لیلا حاتمی در تیزر تبلیغاتی کمی غیر منطقی به نظر می‌رسد

به گزارش سلام نو، برنا نوشت: در اینکه لیلا حاتمی ستاره ی این سینماست شکی نیست، در اینکه ستاره های سینما، فوتبال و... کار تبلیغاتی می کنند هم همینطور و بدیهی است برخی از ستاره ها بخش عمده ایی از درآمد خود را از تبلیغات و همکاری با برند ها به دست می آورند و معتقد هستند کار بد نمی کنیم، اثر ضعیف بازی نمیکنیم و به جای قبول پیشنهادات بی ارزش، برای امرار معاش کار تبلیغاتی می کنیم که امری قابل دفاع است!

اما چرا این مساله ی بدیهی از سوی لیلا حاتمی کمی غیر منطقی به نظر می رسد شاید به جایگاه و کلاس بازیگری این هنرمند دوست داشتنی بر می گردد!

کسانی که حمید نعمت اله و خلق و خوی او را می شناسند دوست ندارند باور کنند این تیزر تبلیغاتی برای یخچال را کارگردان قاتل و وحشی ساخته است!

چرای دو مورد بالا قطعا به این زوج هنری مرتبط می شود که اخیرا اتفاقات مهمی را در سینما رقم زده اند و طرفدارانشان دوست ندارند آنها را در این قواره ببینند!همین!

به زودی در گزارشی مفصل موضوع تبلیغات را بررسی می کنیم .

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید