محمدحسین کنعانی‌زادگان، مدافع مستحکم پرسپولیس قصد دارد با قراردادی یک میلیون دلاری به یکی از تیم‌های قطری بپیوندد.

 کنعانی‌زادگان از پرسپولیس جدا می‌شود؟

به گزارش سلام نو به نقل از خبرورزشی، یکی از بازیکنان پرسپولیس که در پایان فصل قراردادش به پایان می‌رسد محمد حسین کنعانی‌زادگان مدافع ملی پوش پرسپولیس است.

کنعانی‌زادگان بعد از چند فصل ناموفق در استقلال و ماشین سازی در ابتدای لیگ نوزدهم دوباره پرسپولیسی شد و طی دو فصل اخیر پیشرفت قابل ملاحظه‌ای داشته و به مدافع فیکس تیم ملی و پرسپولیس تبدیل شده است.

طی روزهای اخیر شایعات مختلفی در خصوص جدایی این بازیکن از پرسپولیس در پایان فصل و رفتنش به یکی از تیم‌های قطری شنیده شد. موضوعی که هواداران پرسپولیس را نگران کرد و آن‌ها اصلا دوست ندارند بعد از جدایی شجاع یکی دیگر از مهره‌های تاثیرگذار خود در خط دفاعی را از دست بدهند. درحالیکه بعضی از رسانه‌ها جدایی کنعانی را در پایان فصل قطعی می‌دانند ولی خود این بازیکن در واکنش به این موضوع اعلام کرد تمام تمرکزش را روی بازی های پرسپولیس گذاشته تا بتواند به تیمش در راه قهرمانی لیگ و موفقیت در لیگ قهرمانان آسیا کمک کند.

با وجود مطرح شدن این صحبت‌ها از سوی مدافع پرسپولیس نزدیکان این بازیکن جدایی‌اش از پرسپولیس را قطعی می‌دانند و حتی این عده معتقدند از مدت‌ها قبل کنعانی‌زادگان توافقات نهایی را با باشگاه الاهلی انجام داده است.

آنطور که شنیدیم مبلغ قرارداد کنعانی با باشگاه الاهلی قطر کمی بیشتر از یک میلیون دلار است پولی که نسبت به دریافتی این بازیکن از پرسپولیس فاصله زیادی دارد و رد کردنش کار هر بازیکنی نیست.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید