سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران درباره جزئیات وقوع آتش سوزی در بیمارستان بقیه الله تهران توضیح داد.

 آتش سوزی در بیمارستان بقیه الله تهران / جزئیات

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، جلال ملکی سخنگوی سازمان آتش نشانی شهرداری تهران اظهار کرد: ساعت ۱۸:۳۰ عصر امروز یک مورد آتش سوزی در یک بیمارستان در خیابان ملاصدرا نرسیده به خیابان شیخ بهایی به سامانه ۱۲۵ آتش نشانی شهرداری تهران اطلاع داده شد و چهار ایستگاه آتش نشانی به همراه خودروهای پشتیبانی شامل نردبان هیدرولیکی، تجهیزات تنفسی و تشک نجات به محل اعزام شدند.

وی ادامه داد: خوشبختانه به دلیل نزدیکی ایستگاه اولین گروه در مدت ۲ دقیقه به محل حادثه رسید. در طبقه ۹ این ساختمان ۱۱ طبقه در بخش اداری بخشی از یکی از اتاق‌ها به وسعت ۲۰ متر که دیوارکوب‌ها هم چوبی بود مستعد آتش سوزی بود، دچار آتش سوزی شده بود.

ملکی گفت: آتش نشانان خیلی سریع به محل رسیدند و آتش را خاموش کردند، در همان اتاق تجمع دود داشتیم که خیلی سریع تخلیه دود هم انجام شد. در مجاورت این قسمت بخش بستری بیماران عفونی و ریوی و کرونایی بود که سرایت دود به آن‌ها نگران کننده بود که خوشبختانه این اتفاق رخ نداد.

سخنگوی سازمان آتش نشانی افزود: مشکلی برای کادر درمان و بیماران ایجاد نشد و ارتباطی هم به آن قسمت‌ها نداشت، خدمات مربوط به بیمارستان درحال انجام است. آتش خیلی وقت است که خاموش شده و دقایقی دیگر محل تحویل مسولان می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید