سرمربی تیم فوتبال نفت مسجد سلیمان در مورد شکست استقلال در دربی گفت: از همه طرفداران می‌خواهم تیمشان را حمایت کنند.

درخواست فکری از هواداران استقلال پس از بازی دربی

به گزارش سلام نو به نقل از فارس، محمود فکری در نشست خبری پیش از دیدار دو تیم نفت مسجد سلیمان و ماشین سازی تبریز اظهار داشت: روز فردوسی را به همه فارسی‌زبانان و ایرانیان تبریک می‌گویم. برای پیشکسوتان خوب باشگاه استقلال، مهدی پاشازاده، مهدی حاج‌محمد و محسن گروسی که درگیر ویروس کرونا هستند، آرزوی سلامت دارم و ان‌شاءالله هر چه زودتر به بهبودی برسند.

سرمربی نفت مسجد سلیمان در مورد بازی با ماشین سازی عنوان کرد:‌ این بازی می‌تواند سخت‌تر از بازی با سپاهان و مس رفسنجان باشد. حضور ماشین سازی در رده شانزدهم جدول کار ما را سخت می‌کند چون بازیکنانشان بدون ترس و استرس بازی می‌کنند. به بازیکنانمان خیلی تاکید داشتم برای همه تیم ها چه در صدر چه در انتهای جدول احترام قائل شوند و با تمام وجود بازی کنند. تمرینات بسیار خوبی هم در یکی دو هفته گذشته داشتیم. امیدوارم در بازی‌های آینده بازیکنان ما پرتلاش و دونده و با انگیزه قبل باشند. ان‌شاءالله برای اینکه خودشان را به فوتبال ایران نشان بدهند، فردا بازی خوبی را ارائه بدهیم و سه امتیاز این بازی را کسب کنیم.

وی در مورد غایبان نفت مسجد سلیمان گفت: دو بازیکن ما محروم هستند. ساسان حسینی و مجتبی مقدایی را در بازی فردا نداریم ولی بقیه بچه‌ها هستند. ان‌شاءالله با تلاش بیشتر جایگزین خوبی باشند و ما نبود بازیکنان را احساس نکنیم یا کمتر احساس کنیم.

فکری در مورد شکست استقلال در دربی عنوان کرد: صحبت خاصی در مورد این بازی ندارم. برای همه دوستان به خصوص استقلالی‌ها آرزوی سلامتی و موفقیت دارم. از همه طرفداران استقلال می‌خواهم تیمشان را حمایت کنند و پشت تیمشان باشند تا استقلال جایگاه خوبی در بالای جدول داشته باشد.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید