ولادیمیر پوتین، رییس جمهور روسیه به افزایش درگیری‌ها میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها واکنش نشان داد.

نگرانی پوتین از افزایش تنش میان فلسطین و اسرائیل

به گزارش سلام نو به نقل ازفارس، «ولادیمیر پوتین» رئیس جمهور روسیه روز جمعه به افزایش تنش میان رژیم صهیونیستی و فلسطینی‌ها واکنش نشان داد.

به نوشته نشریه «نیوز ویک»، پوتین در جلسه امنیت ملی روسیه گفت: «از همکارانم می‌خواهم درباره وضعیت کنونی در خاورمیانه، صحبت کنند. منظورم  افزایش درگیری‌ها میان فلسطین و اسرائیل است».

رئیس جمهور روسیه افزود:‌ «این اتفاقات در نزدیکی مرزهای ما رخ می‌دهند و به‌طور مستقیم بر منافع امنیتی ما تأثیرگذار هستند».

نیوز ویک نوشت، ارتش رژیم صهیونیستی از پاسخ به این نشریه امتناع کرد و گفت، اجازه اظهارنظر درباره مسائل سیاست خارجی را ندارد.

درگیری میان مقاومت فلسطین و رژیم صهیونیستی از روز دوشنبه و پس از پایان ضرب‌الاجل مقاومت به تل‌آویو مبنی بر لزوم پایان تجاوزات این رژیم در قدس و مسجدالاقصی آغاز شد.

در حالی که رژیم صهیونیستی در مقابل دیدگان جهانیان به کشتار مردم فلسطین ادامه می‌دهد، کشورهای اروپایی به جانبداری از این رژیم پرداخته‌اند.

در ادامه جنایات رژیم صهیونیستی، خبرگزاری فلسطینی «صفا» صبح امروز گزارش داد که صهیونیست‌ها بدون هشدار قبلی، منزل متعلق به خانواده یک غیرنظامی به نام «ابوحطب» واقع در اردوگاه پناهجویان «الشاطی» را بمباران کردند. در جریان این حملات دو زن و پنج کودک به شهادت رسیدند و نیروهای امدادرسانی، پیکرهای این شهدا را از میان آوار منزل ویران شده خارج کردند.

به گفته سازمان دفاع مدنی در غزه، شمار شهدای فلسطینی از آغاز حملات و بمباران‌های رژیم صهیونیستی علیه مناطق مختلف نواز غزه تا صبح امروز (شنبه - ۱۵ مه)، ۱۳۹ نفر از جمله ۳۹ کودک و ۲۲ زن بوده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید