در پی دعوت گروههای لبنانی برای تظاهرات ضد صهیونیستی در شهرک‌های نزدیک مرز فلسطین اشغالی، اسرائیل تجهیزات نظامی به مرز با لبنان ارسال کرد.

استقرار تجهیزات نظامی رژیم صهیونستی در مرز لبنان

به گزارش سلام نو بخ نقل از فارس، منابع رسانه‌ای لبنانی خبر دادند که همزمان با دعوت گروهها برای راهپیمایی حمایت از فلسطین در شهرک‌های لبنانی نزدکی مرز با سرزمین اشغالی، تجهیزات گسترده نظامی رژیم صهیونستی در مرز لبنان مستقر شده است.

به نوشته النشره، تجهیزات نظامی رژیم صهیونیستی در نزدیکی دو شهرک «مارون الرأس» و «العدیسه» در نزدیکی مرز با فلسطین اشغالی مستقر شده است. ارتش لبنان نیز در حال بررسی هویت افراد شرکت کننده در این تجمع است و تلاش دارد مانع ورود افراد غیر لبنانی به داخل تجمع شود. الاخبار نوشته است که ارتش لبنان تاکنون مانع حضور دو فلسطینی در این تجمع شده است.

لبنانی‌ها قرار است با حرکت از شهرک‌های لبنانی به سمت شهرک صهیونیست‌نشین «مسقافعام» در داخل سرزمین اشغالی حرکت کنند. گروه‌های فلسطینی نیز از فلسطینیان مقیم لبنان، اردوگاه‌های نهرالبارد، البداوی، الرشیدیه و عین الحلوه خواسته‌اند تا به نشانه همبستگی با فلسطینیان در داخل اراضی اشغالی، در مرز لبنان و فلسطین اشغالی تجمع کنند.

عصر روز گذشته نیز دهها تن در لبنان با عبور از فنس‌های مرزی وارد فلسطین اشغالی شدند و در این میان  یک جوان لبنانی که هنگام تظاهرات در مرز با فلسطین اشغالی مورد اصابت گلوله ارتش رژیم صهیونیستی قرار گرفته بود به دلیل شدت جراحات به شهادت رسید.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید