اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید باید مرتب و به صورت منظم پست بگذارید . یک تقویم محتوایی درست کنید و برای انتشار پست های خود برنامه ریزی کنید . هر روز سعی کنید پست بگذارید و تعدادی استوری منتشر کنید با این کار هم فالوور های خود را افزایش دادید و هم باعث افزایش اعتماد کاربران می شوید .

جدید ترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

روش های افزایش فالوور اینستاگرام 

حتما میدانید که برای پیشرفت در اینستاگرام و افزایش فروش محصولات و خدماتتان نیاز به افزایش فالوور اینستاگرام دارید .

اما روش ها و تکنیک های افزایش فالوور اینستاگرام را نمیدانید. در این محتوا با چند روش از جدید ترین تکنیک های افزایش فالوور اینستاگرام آشنا خواهید شد . با ما همراه باشید

روش اول : داشتن پروفایل عالی

جدید ترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

سعی کنید اگر شخص هستید و به دنبال پرسونال برندینگ خود در اینستاگرام هستید  برای اعتماد بیشتر عکس خود را در پروفایتان قرار دهید . و اگر شرکت هستید لوگو کمپانی خود را قرار دهید . در قسمت بایو بگویید کی هستید و هدف شما از راه اندازی این پیج چیست مثلا برای یک پیج فروشگاه لباس بنویسید :

فروشگاه لباس محمدی

در این فروشگاه جدید ترین لباس های مد روز دنیا مطابق با میل شما عرضه می شود .

روش دوم : از هشتگ ها استفاده کنید

جدید ترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

هشتگ ها نقش بسیار مهمی در دیده شدن پست های شما دارند در کل سعی کنید هشتگ های خیلی کلی مثل هشتگ #لباس #خرید #فروشگاه استفاده نکنید و به سراغ هشتگ های خیلی کاربردی تر مث $خرید_لباس_مردانه بروید .

در صورت استفاده از هشتگ های تخصصی شانس بیشتر برای دیده شدن دارید

روش سوم : با پیج هایی که در زمینه شما کار میکنند در تعامل باشد

یکی از سودمند ترین کارهایی که در فعالیت های اینستاگرامی خود می توانید انجام دهید تعامل با پیج های هم حوزه خود است. اگر در اینستاگرام فعال باشید نیازی نیست بگردید تا هم حوزه ای های خود را پیدا کنید. به طور طبیعی با آن ها برخورد می کنید. فقط کافی است با آن ها رابطه برقرار کنید.

سعی کنید پیج های هم حوزه خود را فالو کنید و پیگیر فعالیت های آن ها در اینستاگرام باشید. از طریق دایرکت با آن ها در تماس باشید و سعی کنید هر از گاهی با آن ها تبادل داشته باشید. تبادل با پیج های هم حوزه خود باعث افزایش فالوور اینستاگرام شما می شود و همچنین هدفمندترین افراد را برای کسب و کار شما به ارمغان می آورد.

علاوه بر این زمانی که با پیج هایی که موضوع کاریشان با شما یکی است تعامل داشته باشید شانس این را پیدا خواهید کرد که در لیست Suggestion آن ها قرار بگیرید و این هم باعث می شود فالوور های پیج اینستاگرام شما روز به روز افزایش پیدا کنند.

روش چهارم : در پیج های مربوط تبلیغات انجام دهید

پیج های بزرگی که در حوزه کاریتان فعالیت میکنند راپیدا کنید و در آنجا تبلیغات بروید برای مثال اگر صاحب یک پروتئینی هستید میتوانید در پیج هایی که خواص مواد غذایی را معرفی میکنند یا آشپزی یاد می دهند تبلیغات بروید .

روش پنجم : انتشار منظم پست در اینستاگرام

جدید ترین روش های افزایش فالوور اینستاگرام در سال ۲۰۲۱

اگر به دنبال افزایش فالوور اینستاگرام هستید باید مرتب و به صورت منظم پست بگذارید . یک تقویم محتوایی درست کنید و برای انتشار پست های خود برنامه ریزی کنید . هر روز سعی کنید پست بگذارید و تعدادی استوری منتشر کنید با این کار هم فالوور های خود را افزایش دادید و هم باعث افزایش اعتماد کاربران می شوید .

روش ششم : خرید فالوور اینستاگرام از فالوور پرو

شما میتوانید برای افزایش فالوور اینستاگرام روش خرید فالوور را انتخاب کنید با این کار فالوور های خود را افزایش داده اید و باعث افزایش اعتبار پیج شما می شود .

یکی از بهترین وب سایت ها برای خرید فالوور فالوور پرو است میتوانید برای خرید فالوور ارزان به وب سایت فالوور پرو به ادرس https://followerpro.ir  مراجعه کنید

روش هفتم: کپشن های طولانی تر بنویسید

اگر می‌خواهید فالوور های بیشتری جذب کنید، وقتش شده است که مخاطبان خود را وارد دنیای خودتان کنید.

اینستاگرام در گذشته فقط روی جنبه‌های بصری، جلوه‌های زیبایی‌شناسی، عکس‌های با کیفیت بالا و تصویرهای مربوط به برند تمرکز داشت. اما اصلی‌ترین ترند سال ۲۰۲۰، اعتبار داشتن است. با نوشتن کپشن‌های طولانی، به مخاطبان اجازه می‌دهید بهتر شما را بشناسند و چیزهای جدیدی درباره‌ی شما و مسیرتان کشف کنند.

در حقیقت،  طبق مطالعات و تحقیق جدید انجام شده توسط تیم Fohr، متوسط تعداد کلمات کپشن‌ها از سال ۲۰۱۶ تاکنون، حدوداً دو برابر شده است.

پیش‌بینی ما این است که در سال ۲۰۲۰، کپشن‌ها چیزی حدود ۴۰۵ حرف طول داشته باشند و به طور میانگین ۶۵ تا ۷۰ کلمه را در خود جای دهند و اینفلوئنسرها خود اولین افرادی بودند که با این ترند همراه شدند. این دسته از کاربران اینستاگرام، کپشن‌های طولانی در پست‌های خود می‌نویسند تا با انتشار دانسته‌ها و طرز تفکر خود، هم آموزنده باشند و هم تاثیرگذار.

ممنون از اینکه با ما در محتوا روش های افزایش فالوور اینستاگرام هماره بودید .

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید