حمید درخشان، سرمربی پیشین تیم فوتبال پرسپولیس با اشاره به دربی روز گذشته گفت: اینکه با حرف و داد و بیداد داور را تحت فشار قرار بدهیم به فوتبال کمک نمی‌کند. هر تیم بهتر بازی کند و شرایط را تحت کنترل داشته باشد، موفق تر است.

پرسپولیس باتجربه‌تر عمل کرد و تقریباً ضعفی نداشت / کادر مربیان باید بازیکنان خودشان را کنترل کنند نه اینکه وارد درگیری شوند

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، تیم فوتبال پرسپولیس در هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال موفق شد با یک گل استقلال را شکست بدهد و به صدر جدول لیگ صعود کند.

حمید درخشان سرمربی پیشین پرسپولیس درباره این مسابقه گفت: به خاطر حساسیت دربی، بازی این‌طور شده بود. دو تیم به هم نزدیک بودند. اگر استقلال برنده می‌شد، وضعیت جدول فرق می‌کرد. از همان اول بازی، استقلال استرس داشت و همین مسئله باعث درگیری شد.

وی ادامه داد: اینکه در فوتبال فقط ادعا داشته باشیم کافی نیست و باید مسائل فنی را هم توسعه بدهیم. اینکه با حرف و داد و بیداد داور را تحت فشار قرار بدهیم به فوتبال کمک نمی‌کند. هر تیم بهتر بازی کند و شرایط را تحت کنترل داشته باشد، موفق تر است.

سرمربی پیشین پرسپولیس تاکید کرد: پرسپولیس باتجربه‌تر عمل کرد و تقریباً ضعفی نداشت. نقطه قوت پرسپولیس هر سه خط بود و با تمرکز بالاتر از استقلال بازی را تمام کرد. به نظرم پرسپولیس تحت تاثیر مسائل استقلال قرار نگرفت و به خوبی بعد از گل، بازی را کنترل کرد.

درخشان با انتقاد از رفتار بهزاد غلامپور مربی دروازه بان های استقلال و ورودش به درگیری‌های اواخر مسابقه گفت: کار غلامپور بد بود. کادر مربیان باید بازیکنان خودشان را کنترل کنند نه اینکه وارد درگیری شوند. کریم باقری هم دوباره مجبور شد وسط زمین برود و بازیکنان را جدا کند. در فوتبال حرفه‌ای این کارها نادر است. همیشه کریم باید وارد درگیری‌ها شود و این برای فوتبال حرفه‌ای خوب نیست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید