۲۴ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۱۷:۴۵
کد خبر: 55251391

از روز شنبه، ۲۵ اردیبهشت شبکه نمایش فیلم‌های آل‌ پاچینو را همراه با چند فیلم ایرانی و خارجی با محور طبیعت و زندگی، پخش خواهد کرد.

مرور آثار آل پاچینو در شبکه نمایش

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، شبکه نمایش در بخش موضوعی خود فیلم‌های با موضوع زندگی در طبیعت را در برنامه خود خواهد داشت و در بخش صحنه‌گران (مرور آثار) نیز به سراغ بازیگر سرشناس سینما آل پاچینو می‌رود.

ساعت ۱۳

فیلم و تله‌فیلم‌های ایرانی شبکه نمایش از شنبه ۲۵ تا جمعه ۳۱ اردیبهشت با عناوین: دوچرخه باز، خانه پدرم، در شیراز اتفاق افتاد، لبخند ماهی‌ها، برگه بدون نام، اون روی زندگی، نیلا زنده است ( در روز ملی اهدای عضو ) هستند.

ساعت ۱۹

این شبکه در بخش موضوعی هفتگی خود، به سراغ فیلم‌هایی می‌رود که با محوریت طبیعت و زندگی در طبیعت ساخته شده‌اند. بر این اساس، از شنبه تا جمعه: برف‌های خونین، پایان راه، دور افتاده (با بازی تحسین شده تام هنکس)، من و خرس‌ها، کودک و روباه، آلفا و در دل طبیعت، پخش خواهد شد.

ساعت ۲۱

این هفته در بخش صحنه‌گران، شبکه نمایش به سراغ یکی از اسطوره‌های تاریخ سینما، "آل پاچینو" رفته است. او تا به امروز ۵۲ جایزه مختلف سینمایی را دریافت کرده که از مطرح‌ترین این جوایز می‌توان به یک جایزه اسکار و چهار گلدن گلوب اشاره کرد. فیلم‌های منتخب این بازیگر شناخته شده جهانی، به ترتیب از شنبه تا جمعه شامل این عناوین خواهد بود: سرپیکو، پدرخوانده۱، افشاگر، آخرین قربانی، قتل عادلانه، بی‌خوابی و دنی براسکو.

ساعت ۲۳

فیلم‌های جذاب این هفته به ترتیب: ترور، میان زمین و آسمان، ساکت شو، آگهی ترحیم، سارا و آیدا (ساخته مازیار میری)، بانکدار مبارز و فیلم جمعه شب نجات لنینگراد خواهد بود.

ساعت ۱ بامداد

فیلم‌های کلاسیک این هفته شبکه نمایش به ترتیب روز پخش: توت فرنگی‌های وحشی (از ساخته‌های درخشان اینگمار برگمان)، این فرار مرگبار، ستارگان زندان، پسران خیابان پال( از ساخته های دیدنی سینمای مجارستان)، ماجرا ماجراست، نوادا اسمیت و گربه جاسوس‌اند.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید