غلامرضا تاجگردون، نماینده گچساران در مجلس دهم گفت: امیدوارم سران اصلاح‌طلب تصمیم درست بگیرند، افرادی در قامت آقای لاریجانی گزینه مناسبی هستند.

عزم لاریجانی برای کاندیداتوری جزم است / پزشکیان در صورت تایید صلاحیت می‌تواند تاثیرگذار باشد

به گزارش سلام نو به نقل از تسنیم، غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس دهم گفت، روز گذشته با لاریجانی دیدار کردم و عزم وی برای کاندیداتوری جزم است.

غلامرضا تاجگردون نماینده گچساران در مجلس دهم و فعال سیاسی اصلاح‌طلب، درباره شایعه برعهده گرفتن ستاد انتخاباتی علی لاریجانی توسط وی و محمدرضا باهنر، در اتاق سیاست در ایران در کلاب‌هاوس گفت: من دیروز ایشان را دیدم و درباره انتخابات صحبت کردیم اما در مورد مسئله ستاد با ایشان صحبتی نکردیم و بعید می‌دانم مسئولیت ستاد را به بنده بسپارند.

وی افزود: اصل کاندیداتوری ایشان پذیرفته است و فکر می‌کنم فردا وارد ستاد انتخابات شوند و عزمشان برای این کار جزم بود.

تاجگردون تصریح کرد: من ایشان را از برخی اصلاح‌طلبان شایسته‌تر می‌بینم و انسان عاقلی است در نبود افراد موثری همچون آقای ظریف، اصلاح‌طلبان باید این مسئله که کاندیدای ما حتما اصلاح‌طلب باشد کنار بگذارند و امیدوارم سران اصلاح طلب در این مورد تصمیم درست بگیرند و افرادی در قامت آقای لاریجانی گزینه مناسبی هستند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در تحلیل انتخابات ریاست‌جمهوری اظهار داشت: بنظرم انتخابات سه قطبی شود و من یکی از قطب‌ها را هم آقای پزشکیان می‌دانم که در صورت تایید صلاحیت می‌تواند تاثیرگذار باشد در صورت تایید صلاحیت آقای جهانگیری و پزشکیان، کنار رفتن یکی به نفع دیگری راحت نیست.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید