سیدمصطفی تاج‌زاده، پس از ثبت نام در انتخابات ریاست‌جمهوری ۱۴۰۰ گفت: ما سخن خود را دلسوزانه، صریح و بی‌لکنت می‌گوییم. ما برای نیل به حاکمیت قانون و اجرای عدالت و بهره‌مندی از حقوقی که قانون اساسی برای شهروندان به رسمیت شناخته است، با شیوه‌های مسالمت‌آمیز عمل می‌کنیم.

برای آشوب یا به خیابان‌کشیدن مردم ثبت‌نام نکرده‌ام / مصالح سیاسی را دستمایه و بهانه طفره رفتن از وظایف قانونی و اخلاقی خود قرار نخواهم داد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری سیزدهم گفت: من نامزد ریاست جمهوری شده‌ام اما دعوای قدرت با هیچ‌کس ندارم و برای آشوب و به خیابان‌کشیدن مردم ثبت‌نام نکرده‌ام.

سیدمصطفی تاج‌زاده پس از ثبت‌نام در انتخابات ریاست جمهوری با حضور در جمع خبرنگاران حاضر در ستاد انتخابات کشور، اظهار کرد: من سیدمصطفی تاج‌زاده یک شهروند، معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات، معاون امور بین‌الملل دولت میرحسین موسوی، یک اصلاح‌طلب، یک زندانی سیاسی هفت‌ساله و یک ایرانی رسماً نامزد کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری شدم .

وی در ادامه با برشمردن مواردی از سیاست های جاری کشور و مخالفت خود با آنها گفت: با تبعیض در استخدام و گزینش‌های سیاسی مخالفم. من با انحصار و تک‌صدایی در صداوسیما مخالفم.

این داوطلب کاندیداتوری در انتخابات ریاست جمهوری که با همسرش در ستاد انتخابات کشور حاضر شد در ادامه اظهارکرد: من با قوانین تبعیض‌آمیز علیه زنان مخالفم.

تاج‌زاده تاکید کرد: با شکل‌گیری بنگاه‌های خصولتی و سپردن اموال ملت به باندهای بی‌نام و نشان مخالفم. با حراج اموال ملی و کالایی‌کردن آموزش و بهداشت و از میان‌رفتن فرصت‌های رشد و پیشرفت تک تک ایرانیان مخالفم. من با فیلترینگ شبکه‌های مجازی مخالفم.

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات با بیان اینکه من رشد اقتصادی را در دسترس می‌بینم، ادامه داد: من مهار گرانی و تورم را که کمر قشرهای وسیعی از مردم را خم کرده است، ممکن می‌دانم. ما می‌توانیم و باید به گرانی و رکود و بیکاری که گروه‌های بسیاری را به زیر خط فقر رانده، پدران و مادران زیادی را شرمسار فرزندان کرده، کرامت میلیون‌ها شهروند را نشانه گرفته و جایگاه ایران را در جهان تضعیف کرده است، پایان دهیم.

وی در ادامه گفت: پیام من دوست‌داشتن زندگی و تلاش برای افزایش شادی و امید است. من برای گفت‌وگو و تعامل و همکاری آمده‌ام.

تاج‌زاده تاکید کرد: من یک شهروند ایرانی، همسر زنی که به او افتخار می‌کنم و در بسیاری از عرصه‌ها وی را شایسته‌تر از خود می‌دانم، پدر دو دختر که فارغ از سبک زندگی و عقایدشان، عاشقانه دوستشان می‌دارم، امروز در مقابل شما ایستاده‌ام تا بگویم که خروج از وضعیت نامساعد کنونی ممکن است. کافیست روندهای اشتباه پایان یابد و این در گرو مسئولیت‌پذیری شهروندی و تلاش و فداکاری همگان است. فوری‌تر از همه بازگشت حکومت به مردم است.

معاون سیاسی وزیر کشور دولت اصلاحات یادآور شد: من نامزد ریاست جمهوری شده‌ام اما دعوای قدرت با هیچ‌کس ندارم. برای آشوب یا به خیابان‌کشیدن مردم ثبت‌نام نکرده‌ام. بر این باورم که مطالبات ملت باید با روش‌های مسالمت‌آمیز اما با بیانی صریح و صمیمی تا مرحله تحقق دنبال شود.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات با بیان اینکه ما مسیر گفت‌وگو و آشتی را ترک نخواهیم کرد حتی اگر طرف مقابل با ما سر جنگ داشته باشد، تصریح کرد: ما با همگان سر صلح و تفاهم و اصلاح داریم. اگر روی از گفت‌وگو برگیرند ما بران بیشتر اصرار می‌ورزیم و اگر ما را دوست نداشته باشند آنها را همچون دیگر هم وطنان خود برادران و خواهران خود می خوانیم و با ایشان با احترام رفتار می‌کنیم.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب با اشاره به اینکه اختلافات عقیدتی و سیاسی موافقان و مخالفان نباید ایران را به ورطه آشوب و هرج و مرج بکشاند، ادامه داد: نباید این موارد میهن مادری را رنجورتر سازد و میراث گران‌سنگ پدران و مادران‌مان را بیش از این تخریب نماید. من راه‌حل خود را برای نجات ایران در قالب اصلاحات ساختاری، رویکردی و رفتاری در روزهای گذشته اعلام کرده‌ام و برنامه‌های خود را به عنوان رئیس دولت در روزهای آینده عرضه خواهم کرد و متعهد می‌شوم در صورت دستیابی به مقام ریاست جمهوری آنها را به اجرا درآورم.

تاج‌زاده یادآور شد: متعهد می‌شوم به حق حاکمیت ملت خیانت نکنم و همواره پاسدار حقوق و آزادی‌های قانونی شهروندان باشم و مصالح سیاسی را دستمایه و بهانه طفره رفتن از وظایف قانونی و اخلاقی خود قرار ندهم.

وی با تأکید بر اینکه می‌دانم گروهی مطالبات فوق را رویاپردازانه تلقی می‌کنند اما من هم تیم و برنامه برای اداره کشور دارم و هم رویاهای زیادی دارم، افزود: رویای رفع تبعیض و تحقق عدالت، رویای رفع فقر و فساد و بیماری و بیکاری، رویای رفع گرانی و تحریم، رویای دوستی و همکاری و همدلی، رویای ایرانی آباد و مستقل و توسعه‌یافته و رویای عدالت و آزادی دارم.

این داوطلب کاندیداتوری انتخابات ریاست جمهوری با بیان اینکه من نامزد شده‌ام تا افزون بر معرفی همکاران و ارائه برنامه، رویای آزادی و عدالت را زنده نگه دارم، تصریح کرد: به باور من رویاها تحقق می‌یابند، زمانی که ملت‌ها اراده می‌کنند و هیچ قدرتی برتر از قدرت بی‌قدرتان نیست، زمانی که اراده می‌کنند.

تاج‌زاده با بیان اینکه پیام من به حاکمیت این است که ما با شما به زبان قانون و متکی بر حقوق قانونی خود سخن می‌گوییم، اظهار کرد: ما سخن خود را دلسوزانه، صریح و بی‌لکنت می‌گوییم. ما برای نیل به حاکمیت قانون و اجرای عدالت و بهره‌مندی از حقوقی که قانون اساسی برای شهروندان به رسمیت شناخته است، با شیوه‌های مسالمت‌آمیز عمل می‌کنیم .

وی با بیان اینکه بگذارید آینده‌ای شایسته برای ایران و ایرانیان رقم بخورد، ادامه داد: شما را به تحقق ایران برای همه ایرانیان فرا می‌خوانیم که راهبردی برد-برد برای همگان است و جز زیاده‌خواهان کسی در آن زیان نمی‌بیند.

این فعال سیاسی اصلاح‌طلب در سخنانی خطاب به مردم درباره حق آنان برای مشارکت در انتخابات یا برخوردی دیگر با آن، اظهار کرد: انتخابات میراث انقلاب مشروطه است. هر ایرانی باید بتواند نامزدی که مطالبات و دیدگاه‌های او رانمایندگی کند بیابد و بتواند به وی و سوگندش برای حفاظت از قانون اساسی، استقلال و یکپارچگی و اعتلای جایگاه ایران و تامین حقوق ملت اعتماد کند.

کد خبرنگار: ۱۸
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید