یحیی گلمحمدی سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با حضور در نشست خبری از دیدار حساس تیمش مقابل استقلال در نود و پنجمین شهرآورد تهران گفت.

سه امتیاز این بازی برای قهرمانی ما مهم است | امیدوارم نتیجه شهرآورد دلخواه ما باشد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، یحیی گل‌محمدی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر استقلال در شهرآورد نود و پنجم پایتخت اظهار داشت: ابتدا عید فطر را به همه مسلمانان جهان تبریک می‌گویم. باید از کادر پزشکی و درمانی نیز بابت زحمات زیادی که در این شرایط سخت می‌کشند، تشکر کنیم. از همه دست اندرکاران برگزاری مسابقات هم تشکر می‌کنیم که بازی‌ها را برگزار و کمک زیادی به جلوگیری از انتقال ویروس می‌کنند و مردم را در خانه نگه می دارند. آنها کار سختی در پیش دارند. فوتبالیست‌های ما شرایط سختی دارند.

وی افزود: دربی یک بازی ویژه است و حساسیت خاص خودش را دارد. آنچه سرنوشت دربی را مشخص می کند داشتن تمرکز رو روحیه برنده شدن است. امیدوارم در بازی فردا بتوانیم روی این دو بخش تمرکز کنیم. بازیکنانم آماده انجام بازی خوب هستند. بعد از بازی با سپاهان سه چهار مصدوم داریم اما تا فردا بسیاری از ابهامات روشن می‌شود. دوست داریم فردا بیننده بازی از شهرآورد لذت ببرد و نتیجه بازی دلخواه ما باشد.

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد: امتیازات در هفته‌های پایانی در قهرمانی تاثیر دارد و به دنبال پیروزی هستیم. از الان زود است که بخواهیم در مورد مسابقه صحبت کنیم. در مورد کنعانی هم زود است که صحبت کنیم. ما روز گذشته بدون چند مصدوم تمرین کردیم. شرایط آنها تا دیروز خوب نبود. ۲۴ ساعت مانده و ساعت‌ها در بازگشت آنها تاثیرگذار است.

گل‌محمدی در مورد تمکین از برنامه سازمان لیگ اضافه کرد: این اعتراض را از قبل داشتیم اما توجهی به آن نشد. تبعیض از نیم فصل اول وجود داشته و شرایط مسابقات برای پرسپولیس مناسب نبود و شرایط سختی داشتیم. خواسته استقلالی‌ها در نیم فصل اول این بود که بازی برابر وجود داشته باشد. همین هم خواسته ما بود اما به آن توجهی نشد. ما با خیلی چیزها مبارزه می‌کنیم که یکی از آنها همین برنامه مسابقات است.

وی افزود: صدا و سیما هم از کارشناسان استقلالی استفاده می‌کند و می‌گوید که داور پرسپولیسی است. آنها و باشگاه استقلال داور را تحت تاثیر قرار می‌دهند. می‌خواهیم آرامش برقرار باشد و اجازه دهیم داوران با آرامش بیشتری قضاوت کنند. این خواسته همه است تا عدالت برقرار شود.

وی در مورد جدایی کنعانی و تاثیر این موضوع روی عملکرد این بازیکن گفت: راجب این مسائل قبلا صحبت شده و اجازه دهید راجب بازی صحبت کنیم.

وی در خصوص اینکه آیا با توجه به بازگشت سعید آقایی، وحید امیری به پست اصلی‌اش باز می‌گردد؟ تصریح کرد: اینکه چه کسی بازی می‌کند فردا مشخص می‌شود؛ برای پرسپولیس همه مسابقات مهم است و در هر بازی برای برد می‌جنگیم. فرقی نمی‌کند جایگاه حریف کجای جدول است. ذهن بازیکنان ما برنده است و این خیلی به ما کمک می‌کند.

وی در مورد اینکه آیا شرایط جدول ممکن است باعث شود تیم محتاط بازی کند، گفت: ما در جدول برای قهرمانی رقیب سرسختی داریم و آن سپاهان است. با توجه به این موضوع نمی‌خواهیم در بازی برای مساوی به زمین برویم. در بازی فردا هم هدف اصلی ما کسب پیروزی است.

سرمربی سرخپوشان در مورد اینکه پرسپولیس نمی‌تواند از گل زده‌اش دفاع کند، اضافه کرد: شرایط هر بازی متفاوت است. ما باید روی این مساله کار کنیم. من این موضوع را قبول دارم. باید بعد از زدن گل اول به سمت زدن گل‌های بعدی برویم. طبیعت فوتبال این است وقتی جلو هستیم تیم به دفاع می‌رود باید روی این مساله کار کنیم که بعد از گل اول هم بهتر دفاع کنیم و هم به سمت زدن گل‌های بعدی برویم.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید