علی علیزاده پیشکسوت باشگاه استقلال که سابقه پوشیدن پیراهن پرسپولیس را نیز دارد در آستانه نود و پنجمین شهرآورد تهران گفت: شهرآورد بدون تماشاگر بدون معنا است اما با توجه به شرایطی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمده است و بازی بدون حضور هواداران انجام می‌شود بازیکنان سرخابی استرس و فشار کمتری دارند.

علی علیزاده: برای من فرقی نمی‌کند استقلال یا پرسپولیس برنده باشد

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، علی علیزاده، پیشکسوت استقلال، اظهار کرد: من در حال حاضر در مس رفسنجان مسوولیت دارم و تمرکزم بیشتر روی تیم خودم است. هدف باشگاه ما این بود که تیم را در سال اول در لیگ برتر حفظ کنیم و فکر می‌کنم از این هدف جلوتر هستیم.

وی افزود: مس رفسنجان به دنبال این است تا در بازی‌های آینده‌ای که در لیگ برتر دارد بهترین نتایج را گرفته و در نیمه اول جدول باقی بماند. اگر ما بتوانیم رتبه یک رقمی داشته باشد بدین معنا است که مس در اولین سال حضورش در لیگ برتر شاهکار کرده است.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: وقتی به دربی‌ها نزدیک می‌شویم خیلی‌ها خطای پنالتی من که منجر به اعلام پنالتی به سود پرسپولیس شد را یادآوری می‌کنند؛ در آن لحظه من در محوطه ۱۸ قدم بلند شدم تا اجازه ندهم سپهر حیدری ضربه سر بزند. دستم را باز کردم اما توپ علی کریمی به دستم خورد و داور پنالتی‌ گرفت، در آن لحظه‌ شوکه شدم.

علیزاده تصریح کرد: شهرآورد بدون تماشاگر بدون معنا است اما با توجه به شرایطی که به خاطر ویروس کرونا پیش آمده است و بازی بدون حضور هواداران انجام می‌شود بازیکنان سرخابی استرس و فشار کمتری دارند.

وی تاکید کرد: من صادقانه می‌گویم برای من فرقی نمی‌کند استقلال یا پرسپولیس برنده شهرآورد باشد چرا که تمام تمرکز من روی مس رفسنجان است.

بازیکن اسبق استقلال در پایان گفت: هنوز هم می‌گویم در اولین دربی که با پیراهن استقلال به زمین رفتم گل آبی‌پوشان را من به ثمر رساندم. توپ را من زدم که در آستانه دروازه پرسپولیس به شیث‌ رضایی برخورد کرد و وارد دروازه قرمزپوشان شد. متاسفانه این گل را گل به خودی نامیدند اما اینطور نبود.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید