سپهر حیدری پیشکسوت باشگاه پرسپولیس در آستانه دیدار حساس تیم سابقش مقابل رقیب سنتی خود گفت: با توجه به شرایطی که دیدم بعید می‌دانم استقلال بتواند کار چندانی مقابل پرسپولیس انجام دهد و شانس چندانی برای آنها قائل نیستم.

حیدری: استقلال در دربی حرفی برای گفتن ندارد

به گزارش سلام نو به نقل از ایلنا، سپهر حیدری در خصوص دربی پایتخت اظهار داشت: خدا را شکر پرسپولیس در وضعیت خوبی قرار دارد و در بازی مقابل سپاهان هم شایسته پیروزی بود و سپاهان حرف چندانی برای گفتن نداشت و این بازی هم با توجه به شرایطی که دیدم بعید می‌دانم استقلال بتواند کار چندانی مقابل پرسپولیس انجام دهد و شانس چندانی برای آنها قائل نیستم.

وی افزود: نقاط ضعف خط دفاعی استقلال دقیقا همان نقاط قوت خط حمله پرسپولیس است و از همین رو عیسی و شهریار به خوبی می‌توانند بین فضاهای خالی خط دفاع استقلال حرکت کنند و از دو جناح هم بازیکنانی مثل ترابی به خوبی می‌توانند دو مهاجم تیم را در موقعیت قرار دهند و برای همین می‌گویم پرسپولیس با دو گل و حتی بیشتر این بازی را خواهد برد.

پیشکسوت پرسپولیس در ادامه گفت: تعارف نداریم و با شرایط جدول این آخرین شانس استقلال است و اگر در این دیدار نتیجه نگیرد حتی سهمیه لیگ قهرمانانش هم به خطر می‌افتد و فکر می‌کنم آنها حتی بیشتر از پرسپولیس برای نتیجه گرفتن در این بازی تحت فشار و استرس هستند و این هم یک پوئن مثبت دیگر برای تیم پرسپولیس است.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید