ظاهر شدن یک مار سبز رنگ روی فرمان موتورسیکلت در اتوبان موجب ترس و وحشت زن موتورسوار شد و او را مجبور به توقف حرکتش کرد.

ترس عجیب زن موتورسوار از حضور مار روی موتورسیکلت در حال حرکتش! / فیلم

به گزارش سلام نو به نقل از باشگاه خبرنگاران جوان، روزانه ویدئوهای زیادی در فضای مجازی منتشر می‌شود؛ از ویدئوهای سرگرمی و ورزشی گرفته تا ویدئوهای آموزشی و حوادث. اما برخی از ویدئوها پس از انتشار مورد توجه کاربران قرار گرفته و تبدیل به ویدئوهایی داغ می‌شوند، مانند ویدئوهای ظاهرشدن یک مار روی فرمان موتورسیکلت در اتوبان!

در این ویدئو در حالی که راننده در اتوبان با موتورسیکلت خود در حال حرکت است ناگهان یک مار سبز رنگ روی فرمان موتورسیکلت ظاهر می‌شود. در این ویدئو صدای راننده در حالی که با دیدن مار دچار ترس و وحشت شده و فریاد می‌کشد شنیده می‌شود. این ویدئو نشان می‌دهد او با یک دست موتورسیکلت را هدایت کرده و در حاشیه جاده متوقف می‌شود. این اتفاق در تاریخ ۳ می‌ و در اتوبانی در استان «اوت‌های تهانی» واقع در شمال تایلند رخ داد.

این ویدئو در تاریخ ۷ آوریل در توئیتر منتشر و توجه کاربران را به خود جلب کرد. این اولین بار نیست که ظاهرشدن مار روی فرمان موتورسیکلت موجب ترس و وحشت راننده می‌شود. در حادثه‌ای مشابه در سال ۲۰۱۷ نیز ظاهرشدن یک مار روی فرمان موتورسیکلت در یکی از جاده‌های کوهستانی منطقه « لامپانگ » تایلند موجب ترس و وحشت یک راننده شده بود. در آن حادثه این راننده برای گزیده نشدن توسط این مار ۲ متری آن را از روی موتور به پایین پرت کرد.

کد خبرنگار: ۱۵
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید