اندیشکده حکمرانی شریف ضمن اعلام بی‌طرفی در انتخابات پیش رو، آمادگی خود را جهت مشاوره و پیشنهاد سیاستی به تمامی نامزدها اعلام کرد

بی طرفی اندیشکده حکمرانی شریف در انتخابات پیش رو

به گزارش سلام نو متن کامل بیانیه این اندیشکده به شرح ذیل است:

«إِنَّ اللَّهَ یَأْمُرُکُمْ أَنْ تُؤَدُّوا الْأَماناتِ إِلی أَهْلِها ...؛ نساء/ ۵۸»

با فرا رسیدن ایام انتخابات ریاست جمهوری و با توجه درخواست ها و انتظارات از این اندیشکده جهت تهیه برنامه ها و راهکارهای سیاستی و ارایه مشاوره به داوطلبین محترم انتخابات، نکات ذیل به اطلاع می رسد؛

۱- اندیشکده حکمرانی شریف، انتخابات را امری مهم و سرنوشت ساز می داند و ضمن اعلام بی طرفی در انتخابات و عدم حمایت از جریانات سیاسی و یا نامزد خاص، آمادگی دارد به همه داوطلبین محترم مشاوره و پیشنهاد سیاستی ارایه دهد.بنابراین همه می توانند از این فرصت برابر استفاده نمایند. اندیشکده همچنین آمادگی خود را برای ارائه طرح ها و برنامه های مدون بنا بر سفارش و درخواست داوطلبین اعلام می دارد.

۲- اندیشکده از همه ی داوطلبین دعوت می نماید تا برنامه های خود را بصورت حضوری یا مجازی در این مجموعه ارائه دهند و از نظرات تخصصی سیاست پژوهان اندیشکده نهایت بهره مندی را داشته باشند. متخصصین و سیاست پژوهان اندیشکده حکمرانی شریف با ارائه فرصت یکسان به همه داوطلبین، امکان ارائه مشاوره تخصصی خواهند داشت.

۳- در راستای حفظ بی طرفی و شان سیاستی اندیشکده، متخصصین و مشاوران ما در ستاد انتخاباتی داوطلبین، کمپین ها، رویدادهای فضای مجازی و جلسات انتخاباتی آن ها مشارکت نخواهند داشت.

۴- طرح و برنامه های ارائه شده به داوطلبین صرفا با حفظ حقوق معنوی این مجموعه امکانپذیر است. از داوطلبین محترم تقاضا می شود در حفظ و رعایت این اصل دقت لازم را معمول دارند.

اندیشکده حکمرانی شریف ضمن آرزوی توفیق الهی برای ملت شریف ایران در این برهه از حیات سیاسی اجتماعی خود، تمام توان خود را در راستای برگزاری انتخاباتی باشکوه و اگاهانه در جهت پیشرفت و ترقی ایران اسلامی بکار خواهد بست.

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید