فرهاد مجیدی، سرمربی استقلال گفت: بازی‌های ما مقابل پرسپولیس همیشه حساس است اما با توجه به شرایط جدول محکوم به برد هستیم .

فرهاد مجیدی: استقلال در دربی جمعه محکوم به پیروزی است

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، فرهاد مجیدی در حاشیه تمرین استقلال درباره آخرین وضعیت این تیم پیش از شهرآورد ۹۵ اظهار داشت: باید بگویم که بازی قبلی با توجه به اینکه از لیگ قهرمانان آمده بودیم خسته بودیم ولی خوب بودیم و هشت موقعیت گل داشتیم و اگر ۲ یا سه موقعیت ما گل می‌شد الان همه تعریف و تمجید می‌کردند. ذوب هر دو توپش را به گل تبدیل کرد. حالا تمرکز ما روی دربی است و امیدوارم درخور نام استقلال و هوادارانش باشیم.

وی در ادامه افزود: واقعیت این است که بازی استقلال و پرسپولیس همیشه برای هواداران، بازیکنان و کادر فنی مهم است. با توجه به شرایط جدول برای ماندن در کورس قهرمانی محکوم به برد هستیم و از بچه‌ها خواستم به چیزی جز برد فکر نکنند. احترام ویژه‌ای برای پرسپولیس قائل هستیم و این را در لیگ قهرمانان‌ آسیا هم نشان دادند.

سرمربی استقلال درباره غایبانش در شهرآورد گفت: به جز متین کریم‌زاده که مصدوم و آرش رضاوند که محروم است دیگر مصدوم، محروم و غایب نداریم.

وی درباره داوری خاطرنشان کرد: درباره داوری صحبت نمی‌کنم و حرفی ندارم.

مجیدی در پاسخ به این سوال که برای دربی سوپرایزی خواهد داشت یا خیر بیان داشت: نه سورپرایز خاصی نداریم.

وی درباره شایعه جدایی چند بازیکن این تیم گفت: واقعا برای من خیلی جالب است که این همه تیم در لیگ وجود دارد و مثلا سپاهان و پرسپولیس نمی‌خواهند تمدید کنند و همه این حرف‌ها برای استقلال است. استقلال در ۲ سال گذشته با توجه به تفکرات سرمربی بسته نشده و بدون سرمربی بسته شده است. به هواداران قول می‌دهم اتفاقات ۲ سال قبل تکرار نمی‌شود. اجازه جدایی هیچ بازیکنی را نمی دهم و قبل از اتمام لیگ با چند نفر تمدید می‌کنیم. با چند بازیکن جدید هم شخصا مذاکره می‌کنم و سپس باشگاه را برای بستن قرارداد مطلع خواهم کرد. حالا اگر بازیکنی پیشنهاد خارجی داشته باشند شرایط حرفه‌ای خودش را دارد اما در کل اجازه جدایی هیچ بازیکنی را نمی‌دهم.

مجیدی درباره جدایی کمالوند اذعان داشت: فراز کمالوند خیلی لطف کرد و تشریف آورد. خودش دوست داشت که بیاید. وی به عنوان مشاور کنار من بود و زحمت زیادی هم کشید. پیشنهاد خیلی خوبی برایش مطرح شد و اجازه جدایی دادم. در کنار من چون ابتدای مربیگری‌ام است مشاوران بسیار خوبی وجود دارند. در لیگ قهرمانان‌ آسیا از یک نفر خیلی کمک گرفتم. او سالها در سری‌آ کمک مربی است وچندین سال در تیم ملی ایتالیا بوده و بعد از زدن واکسن کرونا هفته بعد به اینجا می آید تا به عنوان مشاور تا پایان فصل کنار من باشد.

وی درباره حساسیت زیاد شهرآورد و احتمال تاثیرش روی کیفیت فنی بازی گفت: فکر می‌کنم هواداران بازی خوبی را ببینند. پرسپولیس هم شرایط خوبی دارد. ما انگیزه بسیار زیادی داریم. هواداران استقلال منتظر این بازی هستند تا با برد در کورس بمانیم و خود را برای جام حذفی آماده کنیم.

مجیدی همچنین خاطرنشان کرد: با عرض تاسف برای باشگاه بزرگی به نام استقلال جای ناراحتی است که استقلال ۲ سال است بدون نظر سرمربی بسته می‌شود. فصل قبل هم که سرمربی بودم می‌گفتند با بازیکن ما صحبت کرده‌اند اما اینطور نبود. دیگر اجازه نمی‌دهم حتی یک پشه اضافه وارد باشگاه شود. قول می‌دهم تیمی ببندم که همه هواداران کیف کنند و فوتبال هجومی را به نمایش بگذاریم.

وی درباره محمد دانشگر بیان داشت: اینجا باشگاه استقلال است و بازیکنی که ادب را رعایت نکند در تیمم جایی ندارد. محمد دانشگر به اشتباهش پی برد و دیگر تکرار نمی‌کند. او جزو بهترین مدافعان فوتبال ایران است.

مجیدی در پایان در پاسخ به این سوال که عدد جدیدی را رونمایی خواهد کرد یا خیر گفت: آن عدد برای دوران جوانی ما بود.

 نود و پنجمین شهرآورد پایتخت در چارچوب هفته بیست و سوم لیگ برتر فوتبال، روز جمعه ۲۴ اردیبهشت ماه بین دو تیم استقلال و پرسپولیس از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه بدون تماشاگر آزادی برگزار می‌شود.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید