ازی های موبایلی در سبک های مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و می توانند برای قشر خاصی از گیمرها جذاب باشند. نوجوانان نیز از دارای سلایق مختلفی هستند و از بازی های ویژه ای استقبال می کنند.

معرفی ۱۰ بازی موبایلی هیجان انگیز برای نوجوانان

می توان گفت امروزه تمام نوجوانان با بازی های ویدیویی و موبایلی به خوبی آشنایی دارند. شاید با قاطعیت بتوان گفت مخاطب و مشتریان اصلی صنعت گیم نوجوانان هستند. شرکت ها و استودیوهای بازی سازی در دو دهه اخیر توجه و تمرکز اصلی خود را به تولید بازی های موبایلی معطوف کرده اند. هر ساله هزاران بازی موبایلی در سبک ها و ژانرهای مختلفی همچون اکشن، بتل رویال، معمایی، استراتژی، شبیه سازی، ورزشی، مسابقه ای، تیراندازی، زامبی، آخرالزمانی، هیجانی، اجتماعی و ... تولید می شوند که هر کدام می توانند ویژگی ها و قابلیت های منحصر به فردی داشته باشند.

تنوع و تعدد بازی های موبایلی باعث شده است که انتخاب یک یا چند بازی به عنوان بهترین ها به هیچ عنوان کار ساده ای نیست. برای گلچین کردن بازی های موبایلی لازم است که به فاکتورهای مختلفی از جمله سبک بازی، امکانات و آپشن های بازی، سلیقه بازیکنان، قیمت بازی و ... توجه شود. در ادامه مطلب به معرفی و بررسی هیجان انگیزترین بازی های موبایلی برای نوجوانان پرداخته می شود.

معرفی ۱۰ بازی موبایلی هیجان انگیز برای نوجوانان

هیجان انگیزترین بازی های موبایلی برای نوجوانان

همانطور که گفته شد بازی های موبایلی در سبک های مختلفی تولید می شوند که هر کدام ویژگی های منحصر به فردی دارند و می توانند برای قشر خاصی از گیمرها جذاب باشند. نوجوانان نیز از دارای سلایق مختلفی هستند و از بازی های ویژه ای استقبال می کنند. از جمله هیجان انگیزترین بازی ها برای نوجوانان می توان به موارد زیر اشاره کرد:

۱-     بازی PUBG Mobile

بازی پابجی موبایل از جمله بهترین و باکیفیت ترین بازی های موبایلی است که در سبک بازی های اکشن بتل رویال تولید شده است. این بازی به وسیله کمپانی بلوهول تولید و توسط شرکت تنسنت گیمز منتشر شده است. این بازی از محبوبیت بسیار بالایی در میان بازیکنان برخوردار است و تاکنون صدها میلیون بار دانلود و نصب شده است و همیشه در فهرست بهترین بازی های موبایلی حضور داشته است. در این بازی ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره دور افتاده گیر افتاده اند و باید تمام تلاش خود را برای بقای خود به کار بگیرند. در نهایت بازیکنی برنده است که بتواند به عنوان آخرین بازیکن زنده بماند. چالش ها، رقابت ها و مراحل مختلف بازی باعث شده است که هیجان بسیار بالایی به بازیکنان منتقل کند.

۲-     بازی Among Us

بازی امانگ اس یکی از بازی هایی است که در یک سال اخیر به شدت مورد توجه گیمرهای سراسر جهان خصوصا نوجوانان قرار گرفته است. این بازی توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی InnerSloth LLC در سبک بازی های کسر اجتماعی ساخته شده است و از بازی معروف مافیا الهام گرفته است. در این بازی دو گروه بازیکن به عنوان قاتل و خدمه حضور دارند و بازیکنان باید تلاش کننده که سایر بازیکنان را از بازی خارج کرده و برنده بازی شوند. این بازی در یک سال اخیر ده ها میلیون بار دانلود و نصب شده است و به شدت بازی هیجان انگیز و جذابی می باشد.

۳-     بازی Call Of Duty Mobile

تقریبا تمام گیمرهای دنیا با بازی معروف و مشهور کالاف دیوتی آشنایی دارند. این بازی در سبک بازی های اکشن و تیراندازی و به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی اکتیویژن تولید شده است. در این بازی بازیکنان می توانند ماموریت ها و مراحل مختلفی را پشت سر بگذارند و چالش های متعددی را تجربه کنند. گیمر می تواند با خرید سی پی کالاف دیوتی به همه امکانات و آپشن های بازی دسترسی داشته باشد و آیتم های مورد نظر خودش را شخصی سازی و آپدیت کند. این بازی دارای گرافیک منحصر به فرد، موسیقی و صداگذاری های حرفه ای، گیم پلی جذاب و هیجان انگیز و ویژگی های ساختاری بی نظیری است و از محبوب ترین بازی های تاریخ صنعت گیم می باشد.

۴-     بازی Clash Of Clans

کلش آف کلنز به عنوان بهترین بازی استراتژیک تاریخ دنیای گیم شناخته می شود و در آن بازیکنان می توانند چالش های بسیار جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند. این بازی توسط کمپانی معروف و مشهور سوپرسل تولید شده است و تاکنون صدها میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود و نصب شده است. در این بازی بازیکن مدیریت یک قبیله و دهکده را بر عهده دارد و باید از همه امکانات و تجهیزات موجود در بازی استفاده کنند و قبیله خود را توسعه بدهند و از آن در برابر دشمنان محافظت کنند. گیمرها می توانند با خرید جم کلش آف کلنز از همه امکانات و تجهیزات بازی استفاده می کنند.

۵-     بازی Asphalt ۸

بازی آسفالت ۸ را می توان یکی از محبوب ترین و باکیفیت ترین بازی های موبایلی در سبک بازی های مسابقه ای و ریسینگ دانست. این بازی توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی گیم لافت طراحی و تولید شده است و به صورت رایگان در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. در این بازی بازیکنان می توانند مهارت های رانندگی خودشان را به چالش بکشند و از انواع ماشین های برندهای معتبر جهانی استفاده کنند. در این بازی بیش از ۱۰۰ ماشین مختلف وجود دارد و گیم پلی بسیار شکفت انگیز و فوق العاده می تواند جذابیت های بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشد.

معرفی ۱۰ بازی موبایلی هیجان انگیز برای نوجوانان

۶-     بازی Clash Royale

بازی Clash Royale یکی دیگر از محصولات تولید شده توسط کمپانی و استودیوی بازی سازی سوپرسل است که در سبک بازی های اکشن و استراتژیک طراحی و ساخته شده است. این بازی بر اساس نبردهای تن به تن طراحی شده است و در آن بازیکنان همانند بازی کلش آف کلنز باید از قبیله و دهکده خودشان محافظت کنند. گیمرها می توانند با خرید جم کلش رویال ارزان تمام آیتم های مورد نظر خودشان را در بازی آپدیت کنند و آنها را مطابق میل خودشان شخصی سازی کنند.

۷-     بازی Gods of Boom

بازی Gods of Boom نیز از جمله جذاب ترین و محبوب ترین بازی های موبایلی است که در میان نوجوانان محبوبیت بسیار زیادی دارد. این بازی توسط کمپانی Game Insight طراحی و تولید شده و تاکنون بیش از ۱۰ فصل مختلف از آن در دسترس بازیکنان قرار گرفته است. این بازی در سبک اکشن اول شخص ساخته شده و می تواند چالش های مختلفی برای بازیکنان داشته باشد. در بازی Gods of Boom بازیکنان به دو گروه تقسیم می شوند و به رقابت باهم می پردازند. گرافیک عالی و بی نظیر، گیم پلی ساده و سریع، گان پلی و صداگذاری های جذاب و ... از مهم ترین ویژگی های این بازی هستند و بازیکنان می توانند به بهترین شکل ممکن شخصیت های موجود در بازی را سفارشی کنند.

۸-     بازی Lords Mobile

بازی Lords Mobile به عنوان یکی از بهترین و جذاب ترین بازی های موبایلی در سبک بازی های استراتژی و نقش آفرینی است. این بازی به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی I Got Games توسعه پیدا کرده است. در این بازی بازیکن در نقش یک پادشاه ظاهر می شود و باید تمام تلاش خود را انجام دهد که بتواند امپراطوری خودش را توسعه بدهد. گیم پلی ساده و شگفت آور، گرافیک عالی و باکیفیت، صداگذاری حرفه ای و ... از مهم ترین ویژگی های این بازی هستند که باعث شده اند جذابیت بسیار زیادی برای بازیکنان داشته باشند. گیمرها می توانند با خرید جم لردز موبایل به همه امکانات و آپشن های بازی دسترسی پیدا کنند و چالش های جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند.

معرفی ۱۰ بازی موبایلی هیجان انگیز برای نوجوانان

۹-     بازی Garena Free Fire

یکی دیگر از بهترین بازی های موبایلی که در سال های اخیر صدها میلیون بار توسط گیمرهای سراسر جهان دانلود شده است بازی فری فایر می باشد. این بازی در سبک بازی های اکشن و بقا توسط استودیوی بازی سازی ۱۱۱dots Studio برای گوشی های موبایلی طراحی و تولید شده است. داستان این بازی شباهت بالایی به بازی پابجی موبایل دارد. در این بازی نیز گیمرها به همراه ۴۹ بازیکن دیگر در یک جزیره دور افتاده قرار می گیرند و باید همه تلاش خود را به کار بگیرند که بتوانند به عنوان آخرین نفر زنده بمانند. این بازی چالش های مختلفی برای بازیکنان به همراه دارد و می تواند جذابیت های بسیار زیادی داشته باشد.

۱۰- بازی fortnite

قطعا بازی fortnite همیشه در فهرست بهترین بازی های موبایلی قرار دارد چرا که از محبوب ترین و بهترین بازی های تاریخ صنعت گیم به شمار می رود. این بازی جذاب و هیجان انگیز در سبک بازی های بقا و بتل رویال به وسیله کمپانی و استودیوی بازی سازی اپیک گیمز ساخته شده است. این بازی نیز از نظر گیم پلی و داستان شباهت بسیار بالایی به بازی پابجی موبایل دارد. در این بازی نیز ۱۰۰ بازیکن در یک جزیره دور افتاده قرار دارند و باید تمام تلاش خود را به کار بگیرند که بقای خود را تضمین کنند. بازیکنان در این بازی می توانند رقابت ها و چالش های بسیار جذاب و هیجان انگیزی را تجربه کنند و با دوستان خود و سایر بازیکنان مسابقه بدهند.

  • علاوه بر بازی های عنوان شده می توان به بازی های دیگری از جمله بازی CookieRoute، Samsara Room، Legends of Runeterra، Forza Street، Dead by Daylight Mobile، REDDEN، White Night، League of Legends و ... اشاره کرد که هر کدام می توانند جذابیت های بسیار زیادی برای نوجوانان داشته باشند.

معرفی ۱۰ بازی موبایلی هیجان انگیز برای نوجوانان

سخن نهایی

به راحتی می توان یک فهرست با ۱۰۰ بازی در سبک ها و ژانرهای مختلف عنوان کرد که می توانند جذابیت های بالایی برای گیمرهای نوجوان داشته باشند. هر کدام از بازی های عنوان شده ویژگی ها و قابلیت های مختلفی دارند و می توانند ساعت های متوالی بازیکنان را سرگرم کنند. بازیکنان می توانند برای خرید جم و ارز هر کدام از بازی ها می توانند به سایت فروشگاهی ایران موجو مراجعه کنند و ارز مورد نظر خودشان را مناسب ترین قیمت و در سریع ترین زمان ممکن تهیه کنند

کد خبرنگار: ۲۰
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید