غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به احتمال حضور رئیسی در انتخابات گفت: من نماینده ایشان نیستم که خبر حضور یا عدم حضور ایشان را بدهم.

تبلیغ غلامعلی حداد عادل برای ابراهیم رییسی: رییسی به حرفی که بزند عمل می‌کند

حدادعادل با اشاره به افراد متعددی که پا به عرصۀ انتخابات ریاست‌جمهوری گذاشته‌اند، گفت: «ما عدۀ بسیاری از این افراد را چهره‌های شریف و محترمی می‌دانیم که به آن‌ها احترام می‌گذاریم، اما هیچکس به اندازۀ آیت‌الله رئیسی قدرت ایجاد اجماع و وحدت ندارد و همین موضوع شرط پیروزی است.»

به گزارش سلام نو به نقل از خبرآنلاین، غلامعلی حدادعادل رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی عصر سه‌شنبه به دعوت جمعی از فعالان حوزۀ صنعت معدن تجارت و اصناف در همایشی با عنوان «پویش دعوت از آیت‌الله رئیسی برای کاندیداتوری در انتخابات ریاست‌جمهوری 1400»، گفت: «در این 42 سال پس از پیروزی انقلاب کمتر دیده‌ایم که کارآفرینان و صنعت‌گران برای حضور در عرصۀ سیاست ارادۀ منسجمی از خود نشان بدهند. این در حالی است که شما از مشکلات کشور آگاهی زیادی دارید.»

حدادعادل ادامه داد: «شما و مردم در این انتخابات دو راه دارید؛ یا اینکه ادارۀ کشور را به دست امثال مسئولین فعلی بسپارید که نتیجۀ کارهایشان را هم ملاحظه می‌کنیم؛ یا اینکه کشور را به دست افرادی بسپارید که جهادی کار کنند، نه اینکه 2 بعدازظهر درب اتاقشان را قفل کنند تا فرداصبح!»

وی تصریح کرد: «نمونۀ منش جهادی را در رفتار نیروهای سپاه دیده‌اید که مثلاً وقتی می‌بینند آب به غیزانیه نمی‌رسد، وارد می‌شوند و چهل روزه با کار شبانه‌روزی کار را به سرانجام می‌رسانند. این روحیۀ جهادی باید مثل روح در بدن، در تمام پیکرۀ دولت جاری و ساری باشد! این رفتاری است که ما در دولت فعلی نمی‌بینیم.»

حدادعادل گفت: «حالا وقت آن است که با حضور خودتان آن‌هایی را که با بی‌تدبیری مردم را ناامید کردند کنار بزنید و دولتی را سر کار بیاورید که هم تدبیر داشته باشد و هم مردم را امیدوار کند.»

منتظر تصمیم آقای رئیسی هستیم
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی درباره حضور آیت‌الله رئیسی در انتخابات 1400 عنوان کرد: «من نماینده ایشان نیستم که خبر حضور یا عدم حضور ایشان را بدهم. باید منتظر تصمیم خود آقای رئیسی بمانیم تا ان‌شاءالله اعلام داوطلبی کنند.»

حدادعادل عنوان کرد: «آقای رئیسی در مدت ریاست بر قوه قضائیه چند خصوصیت را از خود نشان داده است؛ اول مبارزه با فساد. اگر با فساد مبارزه نشود امنیت اقتصادی و کاری تأمین نمی‌شود؛ ایشان نیز در مبارزه با فساد قاطعیت دارد. همان‌طور که دیدید، از داخل قوه قضائیه فردی را دست در دست مفسدین داشت بازداشت کرده و به 31 سال زندان محکوم کردند. این روحیه برای کشور مغتنم است.»

وی افزود: «آقای رئیسی در این مدت نشان داده که اهل تحرک است و هیچ محدودیتی مانع سفر به استان‌ها و دیدار و ملاقات او با اقشار مختلف مردم نمی‌شود.»

رئیسی به حرفی که بزند عمل می‌کند
رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه «رئیسی نشان داده به حرفی که بزند عمل می‌کند» یادآور شد: «ایشان قبلاً دستور داده که هیچ قاضی حق ندارد حکمی بدهد که منتهی به توقف تولید باشد، الآن هم هر جا می‌رود دنبال راه‌اندازی کارخانه‌ها است. این یک نوید برای آینده است.»

حدادعادل با اشاره به افراد متعددی که پا به عرصۀ انتخابات ریاست‌جمهوری گذاشته‌اند، گفت: «ما عدۀ بسیاری از این افراد را چهره‌های شریف و محترمی می‌دانیم که به آن‌ها احترام می‌گذاریم، اما هیچکس به اندازۀ آیت‌الله رئیسی قدرت ایجاد اجماع و وحدت ندارد و همین موضوع شرط پیروزی است.»

وی اظهار کرد: «یک ماه دیگر باید برای انتخاب رئیس قوه مجریه پای صندوق‌های رأی برویم. رأی دادن یک فرصت مغتنم و یک امید است که باید برای استفاده از آن تصمیم بگیریم.»

رئیس شورای ائتلاف نیروهای انقلاب اسلامی تصریح کرد: «راه رهایی کشور از مشکلات، پناه بردن به غرب و آمریکا نیست؛ البته مذاکره ایرادی ندارد، اما روحیه و بینش مذاکره‌کننده‌ای که پشت میز مذاکره می‌نشیند ممکن است ایراد داشته باشد. لذا هر انسانی می‌تواند از طریق مذاکره حرفش را بزند و استدلالش را بگوید.»

کد خبرنگار: ۹
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید