علیرضا عسگریان معاون توسعه مشارکت‌های مردمی کمیته امداد، روش‌های پرداخت "فطریه" به کمیته امداد را اعلام کرد.

۳ روش پرداخت "فطریه" از طریق کمیته امداد

به گزارش سلام نو به نقل از ایسنا، علیرضا عسگریان، با اشاره به روشهای پرداخت فطریه افزود: به دلیل بیماری کرونا، بسیاری از محل‌های تجمعی را از دست دادیم. ستاد ملی مقابله با کرونا اعلام کرده است که در شهرهای آبی و زرد نماز عید فطر با رعایت پروتکل‌ها می‌تواند در برخی از مساجد برگزار شود و در صورتی که این اتفاق بیفتد میزان دسترسی ما به مقدار زیادی افزایش می‌یابد. 

وی ادامه داد: کمیته امداد امسال تمام تمرکز خود را بر استفاده از روش‌های نوین گذاشته است. هموطنانی که قصد دارند فطریه یا کفاره خود را واریز کنند می‌توانند از طریق تلفن همراه با شماره‌گیری کد #۵*۸۸۷۷* فطریه خود را پرداخت کنند؛ مردم بدانند که حداکثر با فاصله ۲۴ ساعت این فطریه به دست محرومان می‌رسد. 

عسگریان یادآور شد: همچنین شهروندان می‌توانند به ussd مراکز نیکوکاری یا مساجدی که در محل مورد نظرشان است مراجعه کرده و فطریه خود را به مراکز نیکوکاری (مراکزی نیکوکاری که دارای ussd و مجوز از کمیته امداد هستند) بدهند؛ آنها نیز فطریه را میان محرومان توزیع خواهند کرد.

وی یادآور شد: دومین درگاه نیز emdad.ir است که هموطنان در صورت ورود به این درگاه در قسمت مربوط به زکات وارد و فطریه خود را واریز کنند. البته کمیته امداد در اکثر اپلیکیشن‌ها مانند اپلیکیشن‌های "سنا" و "بله" قسمت مربوط به زکات و فطریه هم دارد که مردم می‌توانند فطریه را از این طریق نیز پرداخت کنند و یا می‌توانند از طریق تلفن گویای ملی برای دریافت اطلاعات با شماره ۰۹۶۸۸۷ تماس بگیرند. 

عسگریان با بیان اینکه در سال جاری تمرکز ما بر روش‌های نوین است، گفت: این روش‌ها شامل USSD کد #۵*۸۸۷۷* درگاه اصلی امداد emdad.ir و تلفن گویای ۰۹۶۸۸۷ است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید