سید احسان سهیلی مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه گفت: سه نفر در یک حلقه چاه دست‌ساز در منطقه دینور شهرستان صحنه جان باختند.

حادثه دلخراش در کرمانشاه / ۳ نفر در یک چاه جان باختند

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، مسوول روابط عمومی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری کرمانشاه از کشته شدن سه تن بر اثر گازگرفتگی درون یک حلقه چاه دست‌ساز در منطقه دینور شهرستان کرمانشاه خبر داد.

سید «احسان سهیلی» افزود: ساعت سه بامداد خبری مبنی به گیر افتادن چهار نفر در درون یک حلقه چاه دست‌ساز در منطقه دینور شهرستان صحنه به ستاد فرماندهی آتش نشانی کرمانشاه گزارش شد که با هماهنگی با مدیریت بحران استانداری و فرمانداری کرمانشاه ۲ تیم تخصصی از این سازمان به محل حادثه اعزام شد.

او توضیح داد: با حضور ماموران آتش نشانی تلاش برای نجات چهار نفر که در حین حفاری چاه غیر مجاز دچار حادثه شده بودند، آغاز و پس از ۲ ساعت هر چهار نفر از درون چاه بیرون کشیده شدند.

سهیلی گفت: متاسفانه سه نفر از چهار نفر به علت کمبود اکسیزن دچار گاز گرفتی و فوت کردند و یک نفر نیز نجات یافت.

دینور از توابع شهرستان صحنه در حدود ۱۰۰ کیلومتری شمال شرقی کرمانشاه واقع شده است.

آتش نشانی کرمانشاه در سال ۹۹ بیش از ۲ هزار و ۵۷۷ عملیات اطفاء حریق، امداد و نجات و رفع آبگرفتگی انجام داد که از این تعداد هزار و ۶۴۵ مورد آتش سوزی، ۳۱۷ مورد حریق منزل، ۹۷ حریق تجاری، ۱۷۱ حریق وسایل نقلیه، ۹۳۲ مورد امداد و نجات، ۱۷ مورد ریزش آوار، ۱۶۰ مورد رفع آب گرفتگی منازل و گیرافتادگی افراد آسانسور از جمله اقدامات آتش نشانی در سال ۹۹ است.

همچنین در این عملیات ها ۴۶ مورد فوتی، ۳۴۰ مورد مصدوم و ۴۵۸ مورد نجات یافته است.

کد خبرنگار: ۱۴
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید