مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان ایرانشهر با سرنشینان مسلح یک دستگاه خودروی پژو پارس درگیر شدند.

درگیری مسلحانه سرنشینان خودروی پژو پارس با پلیس در ایرانشهر

به گزارش سلام نو به نقل از  فارس، حسن کیخا، فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر امروز در زاهدان اظهار کرد:  ساعت ۱۲:۵۰ ظهر امروز، مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر و یگان امداد شهرستان هنگام کنترل خودرو های عبوری در ایست و بازرسی "ارتش" در میدان امام حسین(ع) ایرانشهر ،خروجی شهرستان بمپور به یک دستگاه خودروی پژو پارس مشکوک و با علائم هشدار دهنده به راننده خودرو دستور ایست می دهند.

وی افزود: راننده  ابتدا از سرعت خودرو کاسته و وانمود میکند که قصد متوقف ساختن خودرو را دارد ولی به ناگهان با سرعت هر چه تمام تر یکی از مأموران انتظامی مستقر در محل را زیر کرده و به سمت روستای محمدان متواری می شود.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر تصریح کرد: بلافاصله مأموران برای متوقف ساختن خودرو ،آن را تعقیب که در هیمن حین یکی از سرنشینان خودروی پژو پارس با سلاح کلاش اقدام به شلیک به سمت خودروی پلیس می کند که در پی تیراندازی های مکرر به سمت خودروی انتظامی، مأموران نیز در عکس العملی متقابل با رعایت قانون بکارگیری سلاح اقدام به تیر اندازی به سمت خودرو ی مذکور می کنند.

کیخا افزود: در نهایت خودروی پژو پارس، در ورودی روستای محمدان متوقف و ازدحام جمعیت در اطراف خودرو شکل می گیرد که با توجه به شلوغی محل ۲ سرنشین مذکر خودرو که مسلح نیز بودند از محل متواری می شوند.

وی بیان کرد: با بررسی مأموران مشخص شد یک کودک خردسال و یک زن میانسال در صندلی عقب خودروی مذکور  بوده اند که متأسفانه بر اثر این تیر اندازی ها کودک خردسال  مجروح و به مراکز درمانی منتقل، که تلاش تیم پزشکی برای نجات جان او بی نتیجه مانده و کودک در بیمارستان فوت می کند.

فرمانده انتظامی شهرستان ایرانشهر خاطرنشان کرد: تلاش پلیس برای دستگیری سرنشینان متواری و مسلح خودرو ادامه دارد.

کد خبرنگار: ۱۳
۱دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید