محمدحسین کنعانی‌زادگان درباره علت درگیری‌های آخر بازی سپاهان و پرسپولیس گفت: عزت پورقاز توپ را به سمت کادر فنی ما شوت زد و تنش از همانجا شروع شد.

واکنش کنعانی‌زادگان به درگیری بازیکنان پس از پایان بازی سپاهان و پرسپولیس

به گزارش سلام نو به نقل از ایرنا، محمدحسین کنعانی‌زادگان پس از تزریق دوز اول واکسن کرونا در مرکز تیم‌های ملی اظهار داشت: واکسن را زدیم و خدا را شکر الان با وضعیتی که در کشورمان وجود دارد در اولویت قرار گرفتیم. امیدوارم این اتفاق هرچه زودتر برای همه مردم کشورمان رخ دهد.

وی در ادامه افزود: در مورد جزئیات واکسن تزریقی اطلاع دقیقی ندارم. فکر می کنم حدود ۱۵ روز دیگر باید دوز دوم را تزریق کنیم. خدا را شکر همه چیز خوب بود و با رعایت فاصله‌ اجتماعی واکسن زده شد. بازیکنان سپاهان، تراکتور، استقلال و سایپا هم بودند.

مدافع تیم ملی فوتبال کشورمان درباره بازی‌های پیش روی تیم ملی در دور دوم انتخابی جام جهانی ۲۰۲۲ و جام ملت‌های ۲۰۲۳ خاطرنشان کرد: ۱۰۰ درصد کار سختی داریم. باید همه تمرکزمان را بگذاریم تا در همه مسابقات به برتری برسیم. این قول را می‌دهیم تا با تمام توان برای برتری در هر چهار مسابقه به میدان برویم.

وی درباره علت درگیری‌های آخر بازی سپاهان و پرسپولیس بیان داشت: شما دیدید که وقتی سوت پایان زده شد عزت پورقاز توپ را به سمت کادر فنی ما شوت زد. تنش از همانجا شروع شد.

کنعانی‌زادگان در پایان راجع به شهرآورد پایتخت گفت: هر دو تیم خوب هستند و برای کسب سه امتیاز می‌جنگند. ما هم میلیون‌ها هوادار داریم و سعی و تلاش می‌کنیم که بهترین نتیجه را به ارمغان بیاوریم.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید