فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران اعلام کرد که وضعیت کرونا در تهران تغییر چندانی نداشته است و تعداد مبتلایان طی هفته‌های آتی باز هم افزایش خواهد یافت.

افزایش دوباره آمار مبتلایان کرونا در تهران طی هفته‌های آتی

به گزارش سلام نو به نقل از مهر، علیرضا زالی بعد از ظهر دوشنبه در حاشیه جلسه ستاد مدیریت بیماری کرونای استان تهران در جمع خبرنگاران اظهار داشت: با توجه به آمارها در بستری‌های بخش ۶ دهم درصد کاهش و بخش مراجعین سرپایی‌ها ۳ درصد را کاهش داشته این و طبق شاخص‌ها این اعداد در مقایسه با هفته‌های گذشته کاهش چشمگیری نداشته و کماکان تهران به عنوان شرایطی ناپایدار تلقی می‌شود.

زالی با بیان اینکه در طول هفته گذشته و ابتدای هفته جدید نیز حدس زده می‌شود که در تهران نوسان‌های آماری را در هفته آتی داشته باشیم گفت: به این دلیل که در برخی خوشه‌های شکل گرفته جمعیتی ناقلین کرونا در استان و شهر تهران در برخی روزها افزایش آمار را شاهد خواهیم بود.

وی با تاکید بر اینکه هر گونه دور همی و تجمع خطر ابتلاء و انتقال بیماری را به شدت افزایش خواهد داد بیان داشت: با توجه به گونه‌های جدید کرونای آفریقایی و هندی رعایت پروتکل‌های بهداشتی باید بیش از پیش در دستور کار قرار بگیرد.

فرمانده ستاد مقابله با کرونا در تهران افزود: هم اکنون ۸ هزار بیمار کرونایی در استان تهران وجود دارد و ۲۵ درصد این بیماران در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و در حوزه ترخیص نیز با کمک‌های ویژه و تخصصی کادر درمان و بهداشت یک هزا ر و ۱۲۰ نفر ترخیص شده اند و در میزان بیماران و مراجعین سرپایی‌نیز کاهش داشته این کاهش که این آمار به ۱۰ هزا ر و ۵۰۰ نفر رسیده است.

کد خبرنگار: ۱۳
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید