سهیلا جلودارزاده، نماینده تهران در مجلس دهم گفت: ساکت کردن کارگران باعث بقا یک نظام نمی‌شود بلکه احقاق حقوق آنها موجب ابقا و ثبات نظام می‌شود.

وجود همدلی میان نهادها منجر به افزایش امید در بین مردم خواهد شد / فعالیت نظامیان در عرصه سیاسی راهی اصولی نیست

به گزارش سلام نو، سهیلا جلودارزاده در گفت‌وگو با خبرنگار ایلنا در خصوص فضای انتخاباتی کشور، اظهار کرد: شورای نگهبان اشخاصی که کمی امید در مردم ایجاد می‌کنند را رد صلاحیت می‌کند.

وی افزود: ناامیدی ناشی از این است که ملت احساس بن‌بست کنند.

این فعال سیاسی اصلاح طلب بیان کرد: گاهی من به عنوان گروهی که قصد به دست گرفتن قدرت را دارم، فکر می‌کنم اگر مخالفان را ساکت و حذف کنم می‌توانم به ایده‌های خود دست یابم در صورتی که تاریخ و آموزه‌های دینی ما ثابت می‌کند که با مردم داری می‌توان حکومت کرد.

جلودارزاده گفت: ساکت کردن کارگران باعث بقا یک نظام نمی‌شود بلکه احقاق حقوق آنها موجب ابقا و ثبات نظام می‌شود. امروز یک قدم در جهت افزایش حقوق بازنشستگان برداشته شده و همین موضوع موجب شده زخم‌هایشان التیام یابد.

وی با بیان اینکه امید را عدالت ایجاد می‌کند، افزود: اگر عدل و همدلی در میان نهادها وجود داشته باشد، شاهد افزایش امید در بین مردم خواهیم بود.

نماینده تهران در مجلس دهم به حضور نظامیان در عرصه انتخابات اشاره کرد و گفت: از ابتدای انقلاب، گروهی از نظامیان که افرادی دلسوز و قوی بودند که قصد نقش آفرینی در سرنوشت کشور را داشتند. امام خمینی فرمودند اشخاص نظامی در سیاست دخالت نکنند که حرف کاملاً به جایی بوده است. بعد از جنگ زمانی که مسیر به قدرت رسیدن افراد تغییر کرد، باید کسانی که انگیزه و استعداد سیاسی داشتند، در احزاب جمع می‌شدند. امروز این افراد قصد فعالیت در عرصه نظامی و سیاسی را دارند که این راه‌، راهی اصولی نیست. 

جلودارزاده در پایان خاطرنشان کرد: متأسفانه امروز نیروهای نظامی مانند احزاب فعالیت می‌کنند که باید با حضور نظامیان در انتخابات برخورد می‌شد.

کد خبرنگار: ۱۸
۰دیدگاه شما

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • پربازدید

    پربحث

    اخبار عجیب

    آخرین اخبار

    لینک‌های مفید